Gå til innhold

Hvordan få lagret Windows oppdateringer på hd`n?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bruker nlite, et program som gjør at du kan legge inn drivere, oppdateringer, service pack osv på en Windows cd.

Men har aldri lakt inn Windows oppdateringer, så da er spørsmålet hvordan jeg får tak i disse sånn jeg kan lagre de på harddisken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Langt enklere er det å bruke Windows Updates Downloader. Bare last ned programmet, installer og last ned en liste med oppdateringer og velg åpne med Windows Updates Downloader. Du vil da få en komplett oversikt, og selv velge de du vil laste ned.

Men som endrebjorsvik sier, ikke mange som har kommet etter SP3, så hvis du har integrert denne kan du like godt kjøre Windows Update etter en reinstallasjon.

Har laget en liten screencast som forklarer hvordan du integrerer SP3 for de som måtte være interessert. Sjekk her for å se den.

atlef.

Lenke til kommentar

Takker for svar! Skal få testet det programmet i morgen eller noe..

Har vel ikke kommet noe særlig med oppdateringer etter SP3 nei... Men glemte å si at dette var Win 2003 Server :)

Cden jeg har er bare SP1 på, så skal få lagt inn SP2 og alle de andre oppdateringene etter den..

Har fagprøve om et par uker, så sparer nok litt tid på å ha drivere, oppdateringer osv allerede på Cden:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...