dimdal Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vi har utvidet utvalget i prisguiden, sjekk ut vårens nyheter. Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Så bra! Kanskje det blir lettere å finne fram til rette produktet nå framfor å måtte dra til nærmeste Expert eller sportsbutikk for å kjøpe det første og beste? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Vi jobber med å få flere sports- og fritidsutstyrsbutikker inn i prisguiden, så ja det skal bli mulig i nær fremtid Foreløpig er ikke utvalget så stort i alle kategoriene, men dette skal vi få ordnet opp i. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Så lenge dette ikke gjør at informasjonen i prisguiden vil bli dårligere/tregere oppdatert fordi det er flere varer som skal oppdateres/passes på, så er jeg storfornøyd! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 greit nok at amerikansk slang kaller det å varme nok i en mikro for "nuke", men mikrobølger har fint lite med radioaktivitet å gjøre... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 greit nok at amerikansk slang kaller det å varme nok i en mikro for "nuke", men mikrobølger har fint lite med radioaktivitet å gjøre... Fillern, en annen kranglefant beat me to it. Regner med det er sagt for å være moro, men kverulanten i meg klarer ikke å la være å påpeke at mikrobølger, er radiobølger, ikke radio-aktivitet. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 greit nok at amerikansk slang kaller det å varme nok i en mikro for "nuke", men mikrobølger har fint lite med radioaktivitet å gjøre... Fillern, en annen kranglefant beat me to it. Regner med det er sagt for å være moro, men kverulanten i meg klarer ikke å la være å påpeke at mikrobølger, er radiobølger, ikke radio-aktivitet. Nei, det er ikke radiobølger heller. Radiobølgene er det neste trinnet ned i det elektromagnetiske spekteret. Mikrobølger er elektromagnetisk stråling, på samme måte som radiobølger, infrarød stråling (varmestråling), synlig lys osv. Ikke så fryktelig annerledes enn en tradisjonell ovn, med andre ord. Electromagnetic spectrum [Wikipedia] Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 greit nok at amerikansk slang kaller det å varme nok i en mikro for "nuke", men mikrobølger har fint lite med radioaktivitet å gjøre... greit nok at amerikansk slang kaller det å varme nok i en mikro for "nuke", men mikrobølger har fint lite med radioaktivitet å gjøre... Fillern, en annen kranglefant beat me to it. Regner med det er sagt for å være moro, men kverulanten i meg klarer ikke å la være å påpeke at mikrobølger, er radiobølger, ikke radio-aktivitet. greit nok at amerikansk slang kaller det å varme nok i en mikro for "nuke", men mikrobølger har fint lite med radioaktivitet å gjøre... Fillern, en annen kranglefant beat me to it. Regner med det er sagt for å være moro, men kverulanten i meg klarer ikke å la være å påpeke at mikrobølger, er radiobølger, ikke radio-aktivitet. Nei, det er ikke radiobølger heller. Radiobølgene er det neste trinnet ned i det elektromagnetiske spekteret. Mikrobølger er elektromagnetisk stråling, på samme måte som radiobølger, infrarød stråling (varmestråling), synlig lys osv. Ikke så fryktelig annerledes enn en tradisjonell ovn, med andre ord. Electromagnetic spectrum [Wikipedia] Nerde kverulanter Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 har fint lite annet å finne på så tett oppunder sommeren Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nerde kverulanter Det heter i så fall "nerdekverulanter" (Astronomer mot orddeling) Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nerde kverulanter Det heter i så fall "nerdekverulanter" (Astronomer mot orddeling) hehe. Der kom den ja, måtte bare teste hvor pedantisk du var Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) greit nok at amerikansk slang kaller det å varme nok i en mikro for "nuke", men mikrobølger har fint lite med radioaktivitet å gjøre... Fillern, en annen kranglefant beat me to it. Regner med det er sagt for å være moro, men kverulanten i meg klarer ikke å la være å påpeke at mikrobølger, er radiobølger, ikke radio-aktivitet. Nei, det er ikke radiobølger heller. Radiobølgene er det neste trinnet ned i det elektromagnetiske spekteret. Mikrobølger er elektromagnetisk stråling, på samme måte som radiobølger, infrarød stråling (varmestråling), synlig lys osv. Ikke så fryktelig annerledes enn en tradisjonell ovn, med andre ord. Electromagnetic spectrum [Wikipedia] I stand corrected. "Radio-bølger" da Men back on topic: Kult at man får inn flere ting på prisguiden. Håper denne trenden fortsetter, kanskje jeg til slutt kan kjøpe alt på billigste nettbutikk. Litt tungvindt å handle mat til husholdningen fra 10 ulike butikker dog.... Endret 21. mai 2008 av Dipso Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 prisguiden er raskt på vei til å bli en konkurrent til kelko og dinpris tydligvis Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvorfor ikke få litt orden på "data" delen først? Blant annet mini-ITX kortene i prisguiden er håpløst utdaterte, og det mangler drøssevis. Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dette er supert, bruker prisguiden ofte! Håper bare dere får inn flere nettbutikker snart på, blant annet tver. Hender noen ganger at jeg finner lavere priser på Dinpris og Kelkoo, enn på hardware sin prisguide. Men igjen er hele opplegget en stor bjørnetjeneste, da jeg sliter med å holde forbruket på elektronikk nede! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå