maleneogjoachim Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ei hvordan får jeg båten registrert over på mitt navn? Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 på redningselskapet sine sider Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 vel.. spørs jo hvor båten er registrert fra før av også det da? Lenke til kommentar
maleneogjoachim Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 vel.. spørs jo hvor båten er registrert fra før av også det da? helt ærlig så vet jeg ikke..men jeg regner jo med det står noen tall og bokstaver på siden men han som hadde båten før oss han gadd vist aldri å registrer båten over på seg så jeg har jo bare kjøpskontrakt frah an jeg kjøpte båten av.. men har det noe å si? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er det RssR ? Eller er det annet? Evt så er det litt arbeide å få den videre registrert/omregistrert. Da de vil ha historik bakover i tid til båten var ny. Lenke til kommentar
maleneogjoachim Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Er det RssR ? Eller er det annet? Evt så er det litt arbeide å få den videre registrert/omregistrert. Da de vil ha historik bakover i tid til båten var ny. unnskyld med hva er RssR? tror det står IAL også noen bokstaver er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 https://www.redningsselskapet.no/sbr/ IAL.. vet ikke hva er.. Har du bilde av skiltet/registreringsmerket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå