thewall1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei Jeg har en Nokia N95 og jeg er dritt lei av at kamerater leser meldinger på tlf'en er det noen som vet om noe pssord til inboksen Lenke til kommentar
thrill Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tror ikke det finnes noe innebygd beskyttelse spesiellt for meldinger. Du kan sperre telefonen generllt med systemlås, men det kjenner du kanskje allerede til. Om du er villig til å kjøpe finnes det flere applikasjoner som lar deg passord beskytte utvalgte programmer på telefonen: Advanced Phone Lock Advanced Device Locks Phone Guardian Av disse har jeg Advanced Phone Lock fra Tektronic. Synes det fungerer ganske bra. Kan velge hvilke programmer som skal beskyttes. Lenke til kommentar
thewall1 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Tror ikke det finnes noe innebygd beskyttelse spesiellt for meldinger. Du kan sperre telefonen generllt med systemlås, men det kjenner du kanskje allerede til. Om du er villig til å kjøpe finnes det flere applikasjoner som lar deg passord beskytte utvalgte programmer på telefonen: Advanced Phone Lock Advanced Device Locks Phone Guardian Av disse har jeg Advanced Phone Lock fra Tektronic. Synes det fungerer ganske bra. Kan velge hvilke programmer som skal beskyttes. Takk det funket bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå