Gå til innhold

Haze første inntrykk

G25

Anbefalte innlegg

Takk for spoiler-tag carl-kr. :ermm: Jeg har ennå ikke fått tid til å spille spillet, og nå leste jeg kanskje historiens største vendepunkt fra deg, hehe.

Ikke bekymre deg for det. Offisielle trailere inkluderer denne spoileren veldig tydelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for spoiler-tag carl-kr. :ermm: Jeg har ennå ikke fått tid til å spille spillet, og nå leste jeg kanskje historiens største vendepunkt fra deg, hehe.

hehe, mener jeg har sett den historievendingen i noen sniktitter fra spillet for 6mnd siden også..så jeg for min del viste om det for leeenge siden.

Glomford?

Fra Ørnes jeg ;)

Lenke til kommentar

Skyte-delen i starten på spillet er grei nok.

Kom aldri til historie-vendingen, meg og en kamerat spillte på coop, og vi så ikke noe kart eller noenting som viser hvor du skal gå, for å komme til neste objective.

Så vi endte stort sett opp med å gå å virre rundt som forvirra høns, for det meste.

I jungelen gikk vi oss vill, men kom frem etter litt dilling i 5-10 minutter.

Litt senere gikk vi oss også vill, og en gang klarte vi å finne bryteren etter en halv time.. og kunne spille videre.

Og litt senere skulle vi finne en server som skulle stenge ned noen AA-guns, etter å ha drept alle fiendene, og så gikk vi å rotet rundt i ca. en time, før vi ga opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...