PatSharpX Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hei, har planer om å kjøpe/bestille meg sko fra usa og sjekket www.pooz.com, ser at nesten alle skoene der er på tilbud... Bare lurte litt på om det var noen som hadde erfaring fra den siden. Er de til å stole på. Jeg så på noen D&G sko, så lurte også på hvordan de er størrelses messig. Om de er store eller små eller relativt normale i størrelsen? Litt kipt å kjøpe sko fra USA også er det feil størrelse. Hvis noen har tips om andre sider med fine sko så er det bare å komme med dem! Endret 21. mai 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Bestilte i dag så for se hvordan det går. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Hvilke sko bestilte du da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Det er disse Link til skoene Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hei du. Så akkurat på den samme siden.. Hvordan gikk frakta? Kostet det noe for å frakte dem inn i Norge, tollen? Hvordan gikk kjøpet egentlig? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Vet ikke enda, har ikke fått dem. Kan skriver her når jeg får dem. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Leste foresten senere at alt på siden er fake.. gamle modeller som ikke er til salgs lenger osv.. google det så finner du det sikkert Lenke til kommentar
duda Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 at det er varer som er utgått er ikke noe sjokk. Men det jeg lurer på er om skoene er ekte. Lenke til kommentar
NunoSenso Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Fikk du skoene dine ? Gikk det bra liksom ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå