Joachim_F Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Armageddon Empires er et av de mest spennende strategispillene du vil få mulighet til å oppleve. Les mer Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette hørtes spennende ut. Magic: The Gathering møter Heroes of Might and Magic? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Åiåi! Denne må ihvertfall testes ut. Vet også om et par andre som sikkert vil fryde seg over dette. Jeg får vise de omtalen får å få de giret Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Husker jeg spilte en demo av dette for veldig, veldig lenge siden. Om det var en demo eller beta husker jeg ikke, men brukergrensesnittet var litt innviklet ja. Men tviler ikke et sekund på at det er verdt og lære seg, ser ut som et sinnsykt inntresant spill. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Liker best spill som er enkle å komme inn i, men vanskelig å mestre helt. Unituitivt og kronglete grensesnitt skremte meg vekk. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg elsker strategispill, men sorry dette hørtes litt kjedelig ut for min del. Kunne virke som litt blanding av hearts of iron 2 og risk ? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Testet.. KJøpte det, angrer ikke Genialt! Tok litt tid å sette seg inn, er vel ikke helt kjent enda heller, men digger det. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Kan man kjøpe og laste det ned? Steam har det ihvertfall ikke Jeg hater å kjøpe spill andre steder enn på steam. Liker å ha alt samlet og at alt patches automatisk. Edit: Hehe sto vist i artikkelen, dumme meg dumt at det ikke er på steam anyways... Endret 22. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Alandre75 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Mistet interessen øyeblikket jeg forsto at det ikke bare var demoen som manglet flerspillermodus. Endret 22. mai 2008 av Alandre75 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Mistet interessen øyeblikket jeg forsto at det ikke bare var demoen som manglet flerspillermodus. TUrbasert flerspiller via nettverk er jo søppel uansett IMO. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 dumt at det ikke er på steam anyways... Det kan man sikkert si, men Steam har bare en forsvinnende liten brøkdel av det som kommer ut av uavhengige spill, så hvis du bare holder deg til det systemet går du glipp av vanvittig mye bra. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Da var det kjøpt! Demoen var så artig at jeg bare må ha mer... Sitter å venter på at de skal sende meg nedlastningsinstruksjonene på mail nå... klør i fingrene etter mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Testet spillet med demoen, jeg personlig synnes at det var litt for begrenset egentlig. Fikk ikke gjort så utrolig mye med en turn limit på 30. Til dere som har kjøpt spillet : *Finnes det en historiemodus? *Ser at det går ann å oppgradere bygninger , kan enheter oppgraderes gjennom kjøp eller erfaring senere i spillet? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Må jeg ha helter på de ulike utpostene for å få ressursene de genererer? Edit: Malvado *Nei det er ingen historiemodus *Nei kan ikke oppgradere enheter, ihvertfall ikke av det jeg har sett. Demoen var litt kort ja men nok til at jeg ble hektet Endret 25. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) I Armageddon Empires finnes det ingen bygninger eller utposter som _skaper_ ressurser fra ingenting. Det må være ressurser tilgjengelig på selve hexen for at en slik utpost skal kunne produsere noe. Men når disse er tilgjengelige, skal du ikke trenge helter eller noe annet. Malvado: Du kan oppgradere enheter gjennom forskning og nytt utstyr (det er ingen generisk "oppgrader enhet"-knapp, du må selv velge hva du skal utstyre dem med osv). Hærer kan også (automatisk) få bonuser når de vinner nok kamper. Endret 25. mai 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hmm okay, mye å lære fortsatt ser jeg Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Prøvde demoen og ble forbanna når jeg nådde 30-runders-grensa så måtte kjøpe spillet. Dette blir da det første spillet jeg spiller på omtrent et år. Gleder meg til å gå i dybden. Nå skal det spilles Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hvorfor er ikke jeg på en andre plass her? Jeg har jo flere terninger med bilde på enn 2 av de andre? Empire of Man - 5 - 4th The Machine Empire - 4 - 1st The Xenopods - 6 - 3rd The Free Mutants - 3 - 2nd Trodde det var slik at den som hadde flest terninger med bilder på vant budrunden Og er dette en Bug? Jeg kan ikke velge målet for luft luft til bakke angrepet mitt! Får bare opp denne hvite boksen hvor jeg blir bedt om å velge et mål?? Endret 26. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Trodde det var slik at den som hadde flest terninger med bilder på vant budrunden Det ser vitterlig ut som noe buggy. Selv om det er prosentvis oppnåelse av mulig maks så ville du kommet på en annen plass enn du gjør i følge systemet. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Mr. Gnom: Dumt spørsmål, men hvor mange ganger ble terningene kastet? Først kastes det jo én gang, men hvis noen har likt antall terninger med bilde på vil disse kaste på nytt, helt til en av dem får flere enn den andre. Hvis Machine Empire vant det første kastet, har det ikke noe å si om noen av de som kaster på nytt får flere terninger med bilde på enn Machine Empire - de vant første runden, og er sikret førsteplassen uansett. Samme med andreplass, tredjeplass, osv... (for meg ser det ut som Machine Empire vant første runden, mens free mutants kom på andreplass, og at du og xeno kom på delt sisteplass og måtte kaste på nytt - og at de vant andrekastet mot deg) I forhold til flyangrepet vet jeg ikke hva som skjer. Endret 26. mai 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg