notorled Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har bygget ny pc selv. Men når jeg f.eks spiller cs, så kræsjer den på følgende måte; Bilde fryser, den siste lyden reperter seg selv ganske rask, ingen ting hjelper (som ctrl+alt+delete osv..) bortsett fra å reboote pcen.. Har noen en anelse om hva dette skyldes?? Håper på svar... ----------------- abit kg-7 raid motherboard AMD xp1900+ 512DDR Gainward xp750 128ddr ti4600 tv in/out golden sample ----------------- Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 sjekk tempen på cpu`en din..hvilken cpu-kjøler har du? Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hvis du kjører win xp, så sørg for å ha clean install av driverene til skjermkort. Avinstaller først, reboot, og la windows installere driverene fra hvor de nå måtte ligge. Fred. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hadde samme problem, men det var skjermkortet sin feil, ta uninstall av skjermkort drivere, og reinst dem på nytt, samt DirectX9 Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Eller som jeg la inn på en post forrige dagen her, samme problem, men det var for høy temperatur inne i maskina, prøv og kjør litt til uten deksel på PC`n, da finner du fort ut om det er varme som er feilen, om du kjører riktige vifter og ikkno hissig overklokking vel og merke..... Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har samme problem, men det gj elder for alt jeg prøver å innstallere. Hvordan senker jeg tempen på pc'en? Og kan det ha noe med at jeg har direct x 9.0? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har samme problem, men det gj elder for alt jeg prøver å innstallere. Hvordan senker jeg tempen på pc'en? Med vifter vel, kabinett vifter to foran og to bak. En gode kandidat er denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=8412N2GL Du er meget støysvak. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hos kompisen min var det rammen som ikke gikk sammen med hk...det stod på internett at hk skulle klare PC3200 brikker men det klarer ikke mer enn PC2700 brikker...han måtte klokke rammen ned. Du kan kanskje prøve det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå