Gå til innhold

Musikk/lyd hakker etter SP1 | Måtte Acer brenne i helvete!

Anbefalte innlegg

Har nå installert SP1 fra windows update. I den sammenheng har jeg òg lastet ned nye drivere laget for SP1 til lydkortet. Men fremdeles er det sånn at når jeg blar gjennom bilder på facebook, så hakker musikken som avspilles på PCen. Grusomt irriterende!!

Endret av Fosse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, musikken blir avspilt lokalt på maskinen. Med iTunes eller win media player.

Det virker som om det blir for mye arbeid for PCen å laste et nytt bilde på facebook og spille musikk samtidig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Diskene kjører, som sagt, på DMA. Og nå er diskene mine ATA, ikke IDE, som det stod foran før. Kontaktet support for å få fikset opp i det.

Men problemet er der fortsatt, jævla hakking av lyden hvis jeg gjør noe annet i tillegg til å spille av mp3'er. Foreksempel noe så enkelt som å surfe på nettet.

Hvis det er ikke er noe som kan gjøres, så skal denne maskinen leveres tilbake ASAP, makan til mandagsmaskin har jeg ikke vært borti.

Lenke til kommentar

Denne laptopen skal rett i søpla den 11. juni. Det skal faen meg ikke være for mye forlangt at man kan surfe på nettet eller skrive i word, samtidig som man hører på musikk. UTEN hakking.

Måtet Acer brenne...!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...