Herr Brun Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Richardino: Du trenger ikke være tynn for å ha godt O2-opptak. Da vet arbeidsgiveren din at du er i god form selv om du er litt dvask. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Gamle visesentralbanksjefen i Norge er ikke akkurat tynn, og med tanke på de foredragene jeg har vært på av han så er han ikke i noen storform heller Lenke til kommentar
frevild Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg vil tippe at en har lettere å få jobb hvis en har et tiltalende utseende. Neppe så mye fordi arb.giver bevisst foretrekker de som er pene å se på, men fordi han ubevisst anser pent utseende som noe positivt. Det er med på å gi et godt førsteinntrykk, rett og slett. Samtidig tipper jeg at de fleste arb.givere er klar over dette, og forsøker å vurdere søkeren saklig og objektivt. Endret 6. juni 2008 av frevild Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 I en ideell verden har selvsagt ikke kroppsfasong eller utseendet generelt noen betydning. Men vår verden er langt fra ideell, heller ikke i jobbsammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå