Gå til innhold

Stor touchscreen, bra hardware og kanskje windowsmobile..

Anbefalte innlegg

Hei hei.. Jeg tenkte jeg skulle få byttet ut min 4 måneder gamle e90..

Men jeg vil ha en telefon som hp ipaq 214, bare dette er en rein PDA.. Men helles er den perfekt.. 4" skjerm, bra prosessor, og windows mobile.. Den mangler også gps.. Det har jeg lyst og ha.. Kamera blåser jeg i..

Har sett på iphone.. Men egentlig bare pga det er apple så vil jeg ikke han den.. Hadde den hadde windows mobile hadde den vært perfekt.. Men føler apple er altfor dyrt og middels ytelse.. Nå kan jo ikke det sies om iphone.. For den er billig..men ja.. Litt windows fanboy jeg..

Jeg har selvsagt sett en del på htc diamond.. Utrolig fristende den også.. Men vet ikke helt.. Jeg vil ha touchscreen, gps, 3,5jackplugg, bra prosessor og ram.. Og min vga oppløsning.. Og ikke under 3" skjerm.. Eller.. 2,8 kan gå.. Tasteratur er ikke så nøye.. Kan godt kommei fra en annen plass i verden bare jeg kan kjøpe den på nett så er det bra..

Tror egentlig ikke mobilen jeg vil ha finnes for øyeblikket.. Så kanskje jeg må gå for en liten og grei mobil og en pda..

Så kom gjerne med noen tips til PDAer også..

Men er det noen som vet om noen mobiler som passer litt til det jeg spør om, noe som kanskje er underveis som jeg ikke har sett.. Har sett igjennom det meste på gsmarena..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...