Ferox Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Hei. Er det noen som kan si meg hvor jeg kan få kjøpt nytt skjermkort til min bærbare pc? Vil gjerne ha 64mb eller større. Kjøpte en Fujitsu Siemens LifeBook E7110 15" SXGA+ - P4-M 1,8GHz,256MB,40GB,DVD/CDRW,XP Pro For 18000,- kr, var det en bra pris og er det en bra bærbar? Håper det er noen som kan hjelpe meg. Mvh Ferox Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Må si du har blitt rundlurt når det gjelder pris Det er synd. bytt den med en gang om mulig Lenke til kommentar
Ferox Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Hvor mye burde disse ligge på da? Lenke til kommentar
Serox Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt billige meskiner av dette merket. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Hvor mye burde disse ligge på da? Om du nylig kjøpte det burde prisen ha ligget godt under 15000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå