teletubbiekid Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er betydelig mye mer dilldall på Tarantula enn 6G, men det er vel smak og behag:3 Forresten, har trådstarter bestemt seg enda eller? Hadde vært interessant å få vite resultatet. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 joda, det er mer, mn det er ikke mye i forhold til g15:) + ville tro at tarantula lager litt mindre støy enn hva g6 gjør Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er sant. Tastene på 6G bråker relativt høyt, men responsen på tastene er så fantastisk at jeg ikke bryr meg om det:3 Noe annet jeg liker med 6G framfor Tarantula er at knappene på 6G er mye høyere, tastene på Tarantula er så lave at de nesten minner om et laptop-tastatur. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er sant. Tastene på 6G bråker relativt høyt, men responsen på tastene er så fantastisk at jeg ikke bryr meg om det:3Noe annet jeg liker med 6G framfor Tarantula er at knappene på 6G er mye høyere, tastene på Tarantula er så lave at de nesten minner om et laptop-tastatur. Synes lave taster er ganske deilig jeg . Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Personlig foretrekker jeg lave taster til skriving og høye taster til gaming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 det er ikke mye dilldall på tarantula. 5 macro knapper på vær side, litt musikk knapper og noen andre windows knapper. Det er det som ER "dilldallknapper". Disse kunne jeg godt klart meg uten. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vet ikke om du har kjøpt eller ikke, men uansett; Jeg anbefaler Logitech G5 07 Edition til gamingmus. Har hatt den i ett år nå (kjøpte den rett etter at den kom ut) og jeg er kjmpefornøyd. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Lurer på om det kommer en 08-modell. Men vi håper vel heller på en helt ny en. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Lurer på om det kommer en 08-modell. Men vi håper vel heller på en helt ny en. En ny hadde vært digg ja, men for meg duger G5-07 Edition lenge nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå