Daiv Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hei! Skal kjøpe PSP til minstemann. Er det bare å kjøpe den derre slim-saken eller? Skulle egentlig kjøpe dvd spiller til bilen men tenkte at vi kunne slå to fluer i en smekk med både spill og film. Er det enkelt å konvertere film over til psp format? Er det bare å slenge inn på et minnekort så er du der? på forhånd takk, Endret 20. mai 2008 av Daiv Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Finnes fult av programer som konverterer til PSP format ja. Når filmen er i riktig format er det bare å slenge den inn i VIDEO mappen (eller hva den nå enn heter) på minnekortet Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du kan bruke PSP video 9 for å konvertere filmer til PSP format. Den legger filmen i riktig mappe hvis du har PSPen tilkoblet til PCen. Hvis du ikke bruker PSP Video eller legger det inn selv, så legger du filmen i PSP > VIDEO. Husk store bokstaver, ellers får du ikke opp filmene. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du kan bruke PSP video 9 for å konvertere filmer til PSP format. Den legger filmen i riktig mappe hvis du har PSPen tilkoblet til PCen. Hvis du ikke bruker PSP Video eller legger det inn selv, så legger du filmen i PSP > VIDEO. Husk store bokstaver, ellers får du ikke opp filmene. e skjønner ikke helt hvordan jeg bruker PSP video 9 jeg.. Hvordan nøyaktig får jeg de over til pspn? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Når du har konvertert filmen kan du velge å lagre på skrivebordet. Derfra flytter du den til PSP > VIDEO når du har koblet på PSPen. Lenke til kommentar
Shocked Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Men, kvaliteten suger hard. Beklager ordbruket mitt, men lastet ned Pure Pwnage og kvaliteten ble som en firkant. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har fått ganske god kvalitet på filmene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå