Sideri Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hva betyr "reseptforandring"? Jeg tror han mener forandring i oppskriften :S Har nylig begynt å spise Nugatti igjen etter å ha bodd i Norge i snart 3 år. Bodde i Norge for 8 år siden og var hyppig Nugatti spiser da og Men kan iike si at jeg merket noe forskjell, også er det lenge siden og da Men jeg merker stor forskjell fra vanlig, MAX, Crisp og på tube (det er sikkert meningen og). Crisp er yndlingen hittil Vanlig er ganske luftig, mens vanlig på tube er ganske komprimert(?) Når man spiser MAX kjennes det ut som det er mye sukker i og du kjenner det, selvom det ikke er det Crisp er bare genial... Endret 27. mai 2008 av Sideri Lenke til kommentar
radivx Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er stabburet sine ord innen quote-taggen. Det kan jo ikke bety så veldig mye mer enn at det er de samme ingrediensene nå som før. Må få testet ut den nye Air en dag. Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Må få testet ut den nye Air en dag. Jess, så reklamen første gang i dag Ser... delikat ut :S Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er stabburet sine ord innen quote-taggen. Det kan jo ikke bety så veldig mye mer enn at det er de samme ingrediensene nå som før. Hva med måten Nugatti fremstilles på? Inngår dette også i en resept? Hva med maskinene som blir brukt; har de blitt byttet ut gjennom åra? Kanskje ting som dette kan være med på å endre smaken som spesialiserte Nugatti-tunger merker... Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Hvis det er sant som de sier, at det ikke er forandret på oppskriften, så er det ikke umulig at det er noe i produksjonen som er annerledes nei. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dere får sende en mail til da Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Blir vel nesten nødt til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå