Gå til innhold

Ny telefon med gps,3g,bt++

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal ha meg ny tlf. Har ikke fulgt så godt med det siste året så jeg trenger litt hjelp. Tlf må ha bil/kjøre-vennelig gps,3g samt bluetooth. Er det noen billigere alternativer til feks Nokia N95 eller må jeg opp i den prisklassen. Skal kjøpes med Telenor binding.

På forhånd takk,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg Nokia E51! Bruker den selv og den funker som en drøm, kjapp og enkel og har alt av koblingsmuligheter og funksjoner!

Den har bluetooth, Wlan, gprs, edge, 3G, HSPDA(super3G). Ellers så kjører den nesten samme OS som N95, men bedre etter min mening. Hadde en N95 tidligere men solgte den fordi synes den var treg og dårlig batteri, byttet til E51 og jeg er strålende fornøyd!

Og ikke minst så får du mye for penga! Koster rundt ca. 2100kr uten abo!

Har noen forslag på å få billig kjøp:

1. Kjøp på vanlig måte oss Telenor.no med valgfritt abo med binding. Enklest og lett. Men også dessverre dyrest, pga. Det rimeligste abo hos Telenor som jeg ser som det kan kjøpes med mobil er SuperMIN. Men dessverre så er Supermin dyr å ringe med siden de tar 2 forskjellige priser 49øre til Telenor og 99øre til andre!

mobilpris: 699kr

Mndpris: 139kr x 12mnd

Totalpris: 2367kr

NB! Dyrt å bruke!

2. Kjøp den hos Netcom.no fordi de selger den uten operatørlås. Det er bare å kjøpe mobilen med nytt mobilnr og med superTalk(du kan også gjøre samme måte med telenor med SuperMin). Så velger du en rimelig Telenor(eller noe annet) abo og bruker det på mobilen, Som f.eks Frifiks.

Mobilpris: 790kr

Mndpris: 129kr x 12mnd

Totalpris: 2338kr

3. Kjøp den uten abo! Sjekk pris her!

Lenke til kommentar

Hei. Takker for svar. Grunnen til at jeg må ha Telenor er at dette er hovedabonnementet til frifamilie her i huset. De andre abonnementene har djuice med binding. Så jeg sitter nok i saksa med tanke på opperatørbytte,men takk for tipset

Lenke til kommentar

N82 er også en bra mobil! Hvis du vil ha bedre kammera enn E51 og GPS på kjøpet.

Ellers så har E51 alt det N82 har. Eneste ulempen at det blir i samme prisklasse som N95. Personlig synes jeg at Nokia sin E-serie er ganske bra mobiler med hovedvekt på e-post, wlan etc.. Mens N-serien er mer multimedia mobil med god kammera litt mer underholdningsmobil. Begge kjører samme plattform på operativsystem bare i forskjellige versjoner. Det vil si at programvaremessig så får du like mange programer som N-serien som til E-serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...