tinemelk1234 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) adwdwadawdwa Endret 26. juni 2008 av tinemelk1234 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Så vidt jeg vet gir p-piller nedsatt sexlyst, og du burde uansett ikke bruke det som et hjelpemiddel for noe annet en å forhindre graviditet / menstruasjon. Når det gjelder sexen vi har, syns hun det er deilig, selvom jeg ikke klarer å gi henne orgasme, enda iallefall, EDit: hun blir tilslutt så sliten at hun ikke klarer mer av klitoris stimulering, er det normalt? Ja, dette er veldig normalt - tro det eller ei. Og hun kan ha det veldig godt selv om hun ikke kommer, slik gutter "må" (jeg sier ikke gutter ikke kan ha bra sex uten å få orgasme, men det er anderledes for jenter her) Når det gjelder hva du kan gjøre vet jeg dessverre ikke. Har dere prøvd å snakke om det? Kommunikasjon er nøkkelen til et vellykket forohold. Å si du er glad i henne og å gi hun komplimenter er garantert ikke turn-off, snarere tvert i mot. Lykke til Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Så vidt jeg vet gir p-piller nedsatt sexlyst, og du burde uansett ikke bruke det som et hjelpemiddel for noe annet en å forhindre graviditet / menstruasjon. Det er også de som opplever økt sexlyst. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tråden grunnet brudd på retningslinjene #16. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg