kjs85 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har problemer med tastaturet mitt. Når jeg trykker på f.eks å så kommer dette .å trykker jeg på k så kommer dette k+ ... trykker jeg på v så kommer dette v7 osv osv. Har laptop som er kjøpt i USA med amerikansk tastatur. Kjører vista. Hva kan være galt? Takk Lenke til kommentar
Kymera Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tastaturet mitt har også en tendens til å klikke på den måten. Har ikke skjedd på en stund, men funker som regel å bare restarte PC-en... Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 du tar tastature på bordkanten. så tar du å legger hendene på hvær sin side av tastaturet. samtidig som at halve tastaturet er utenfor bordet. så klemmer du ned allt du makter. da bli det bra igjen! Lenke til kommentar
kjs85 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 du tar tastature på bordkanten. så tar du å legger hendene på hvær sin side av tastaturet. samtidig som at halve tastaturet er utenfor bordet. så klemmer du ned allt du makter. da bli det bra igjen! Ja det funket. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå