Session^^ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har laget et oppsett som jeg lurer på om dere finner noe i veien med. Er litt usikker på hovedkortet. Noen kommentarer hadde vært flott https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=71517. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Ingen? Jeg kan ikke kjøpe uten å få litt hjelp Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 hvis det er alt du trenger ser det greit ut det hk er fint, alt er fint. ville kanskje vurdert en annen strømforsyning. men ingenting galt med OCz sine, jeg liker personlig Corsair veldig godt. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Takker Fortsatt litt usikker på hvilken strømforsyning det blir. Men blir mest sannsynelig en kraftigere enn den som er listet opp her. Har en på 850W i kikkerten. Delene blir handlet i Usa så prisene er litt lavere. Er student så prøver å få mest mulig for pengene 6000 i stipend holder liksom ikke så langt. Lenke til kommentar
bjerkman Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg ville gått for Gigabyte GA-EP35-DS3 https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Det er nyere og er bare noen kr dyrere. I hjemmepc står det også at den er mer miljøvennlig Siden den bruker mindre strøm Fikk min i posten her om dagen, men har ikke somlet meg til og bygge ferdig Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Om du skal bestille fra Amentio kan du spare 400 kr ved å gå for en Xeon 3110 Kanskje putte de sparte pengene i et EVGA GeForce 9800 GTX 512 MB Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hva er egentlig forskjellen på de to? Og om de er like, hvorfor er det pris forskjell? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 De er identiske. Jeg ønsker i utgangspunkte ikke å spekulere i hvorfor akkurat Amentio priser disse to identiske komponentene så forskjellig, men noe av grunnen er mest sannsynlig etterspørsel. Du får da E8400 til nesten tilsvarende pris i andre butikker. Prisen på E8400 vil mest sannsynlig synke til samme nivå når tilgjengeligheten blir mer klar. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Da er lista oppdatert. Det skjermkortet du linket til koster jo bare 200kr mer. Genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå