Yamato47 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har en katalog som heter '-=Pink Floyd=-' som jeg ikke klarer å flytte. Jeg bruker csh. # mv -=Ping Floyd=- ../music mv: illegal option -- = usage: mv [-f | -i | -n] [-v] source target mv [-f | -i | -n] [-v] source ... directory # mv "-=Pink Floyd=-" ../music/ mv: illegal option -- = usage: mv [-f | -i | -n] [-v] source target mv [-f | -i | -n] [-v] source ... directory # mv '-=Pink Floyd=-' ../music mv: illegal option -- = usage: mv [-f | -i | -n] [-v] source target mv [-f | -i | -n] [-v] source ... directory Hjelp! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har en katalog som heter '-=Pink Floyd=-' som jeg ikke klarer å flytte. Jeg bruker csh. ... masse greier ... Hjelp! Jeg ser feilen med en gang ... Du bruker csh ... Spøk til side .. Du kan jo prøve en av disse mv -- filnavn mappe mv ./filnavn mappe Men test på ei testfil først, da jeg ikke har tested det selv ! Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Er ikke helt skråsikker på csh, men skulle det ikke fungere hvis man putter " foran og bak filnavnet da? Gjør det hvertfall i bash. "Pink Floyd" osv. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Hurra! mv -- -=Pink Floyd-= ../musikk fungerte! Daffy, du bør trappe litt ned på skumlesinga Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hehe, sorry. Trøtt allerede, så jeg syntes du hadde brukt ' 2 ganger. Begynte nesten å lure på hvor senil du var hehe.. My bad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå