smetho Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Heisann. Har et "merkelig" problem. Spill jeg har hatt installert ei stund blir helt uten videre sletta. Det er ikke alle filene som forsvinner, men mesteparter. Noen kataloger med noen filer blir igjen, men dette holder liksom ikke. D skjedde et par ganger tidligere, men da orka jeg ikke bry meg, og tenkte egentlig ikke noe særlig over det (spiller ikke så veldig mye). Men her om dagen da jeg skulle sette meg ned med et spill merka jeg at ALLE spilla var sletta (bare karalogen med noen enkle mapper og filer var igjen). Hva som skjer? Problemet skjedde første gang etter jeg hadde installert GameSpy. Kan dette ha noe å si? Eller er det et "morsomt" virus som tuller med meg? Har scannet for virus, men finner ingenting. Noen som har peil? Syns d nesten er komisk! Men begynner det å skje med andre programmer/filer blir d tragisk! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 ...det er ikke morra di som prøver å bruke pcda? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Det hadde jo forklart en del :wink: men nei. Ingen har gjort noe med maskinen herfra ihvertfall.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå