Gå til innhold

PS3 - kan vifte-bråk fikses?


chiefo

Anbefalte innlegg

ohnoo! Ser den ikke like bra ut? Jeg som sa greit til å ta imot en 40gb idag.. Hadde amerikansk 60gb, og den har vært inne til rep i snart 4 måneder.. så, da fikk jeg tilbudet om en ny norsk ps3 uten å betale noe.. Syntes det var en grei deal egentlig.. :)

 

mister minnekort leser (Hvorfor trenger jeg det?) Og 2 usb porter.. (Den er litt dum, men langt ifra krise) Bk trenger jeg strengt talt ikke, siden jeg har en chippa ps2 for å spille de 2 amerikanske spilla jeg har... (GoW 1 & 2)

 

edit: Får jeg med en ekstra kontroll da tro? :ermm: Det hadde vært AWESOME!

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ohnoo! Ser den ikke like bra ut? Jeg som sa greit til å ta imot en 40gb idag.. Hadde amerikansk 60gb, og den har vært inne til rep i snart 4 måneder.. så, da fikk jeg tilbudet om en ny norsk ps3 uten å betale noe.. Syntes det var en grei deal egentlig.. :)

 

mister minnekort leser (Hvorfor trenger jeg det?) Og 2 usb porter.. (Den er litt dum, men langt ifra krise) Bk trenger jeg strengt talt ikke, siden jeg har en chippa ps2 for å spille de 2 amerikanske spilla jeg har... (GoW 1 & 2)

 

edit: Får jeg med en ekstra kontroll da tro? :ermm: Det hadde vært AWESOME!

 

Hvor leverte du den inn? Har selv japansk 60gb, og er redd for hva jeg skal gjøre om den en dag må til rep. Krysser dog fingrene for at dette aldri blir nødvendig (bank i bordet osv).

Lenke til kommentar
ohnoo! Ser den ikke like bra ut? Jeg som sa greit til å ta imot en 40gb idag.. Hadde amerikansk 60gb, og den har vært inne til rep i snart 4 måneder.. så, da fikk jeg tilbudet om en ny norsk ps3 uten å betale noe.. Syntes det var en grei deal egentlig.. :)

 

mister minnekort leser (Hvorfor trenger jeg det?) Og 2 usb porter.. (Den er litt dum, men langt ifra krise) Bk trenger jeg strengt talt ikke, siden jeg har en chippa ps2 for å spille de 2 amerikanske spilla jeg har... (GoW 1 & 2)

 

edit: Får jeg med en ekstra kontroll da tro? :ermm: Det hadde vært AWESOME!

 

Hvor leverte du den inn? Har selv japansk 60gb, og er redd for hva jeg skal gjøre om den en dag må til rep. Krysser dog fingrene for at dette aldri blir nødvendig (bank i bordet osv).

 

Ringte til Playstation Support i Norge, og han fortalte meg at jeg skulle sende den inn via nærmeste ps3 forhandler..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...