Langtind Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg bor i Groruddalen og jeg opplever hele tiden at jeg bytter mellom NetComs og NetworkNorway. Fryktelig irriterende. Blir det ikke bedre snart, vurderer jeg å bytte ab. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Takk fint å få vite om slikt før jeg velger. Tror jeg skal prøve, og hvis jeg får mye problemer får jeg bytte tilbake. Det er også verdt å nevne at du kan få problemer i utlandet. Jeg var nylig i Amsterdam og kunne fint motta sms, men jeg kunne ikke sende. Jeg kunne merkelig nok ringe, men det var helt umulig å så sendt sms (selv om jeg manuelt prøvde å bytte operatør/nett). Det samme gjaldt for en jeg kjenner da hun var i Budapest. - Zonnibel - Du må skru av mobilen din, og skru den på igjen og bruke et pinnummer: 1 + det du bruker innenlands. Det vil si, har du pinnummeret 9090, må du bruke 19090 Lenke til kommentar
Zonnibel Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Takk fint å få vite om slikt før jeg velger. Tror jeg skal prøve, og hvis jeg får mye problemer får jeg bytte tilbake. Det er også verdt å nevne at du kan få problemer i utlandet. Jeg var nylig i Amsterdam og kunne fint motta sms, men jeg kunne ikke sende. Jeg kunne merkelig nok ringe, men det var helt umulig å så sendt sms (selv om jeg manuelt prøvde å bytte operatør/nett). Det samme gjaldt for en jeg kjenner da hun var i Budapest. - Zonnibel - Du må skru av mobilen din, og skru den på igjen og bruke et pinnummer: 1 + det du bruker innenlands. Det vil si, har du pinnummeret 9090, må du bruke 19090 Ja, selvfølgelig gjorde jeg det! Hun i Budapest gjorde også det. Det hjalp ikke en tøddel Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Onecalls dekning er piss. Jeg bor ved siden av Holmlia og får rett og slett ikke dekning når jeg er hjemme. Jeg må til oslo sentrum for å snakke . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg bor i Groruddalen og jeg opplever hele tiden at jeg bytter mellom NetComs og NetworkNorway. Fryktelig irriterende. Blir det ikke bedre snart, vurderer jeg å bytte ab. Ytre deler av Oslo er ikke helt i boks, regner med at det ordner seg ved neste oppgradering av nettet (Hallo NWN, hva med å legge ut info på nettet?,) men koble deg heller til NetCom så lenge. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg har et OneCall-abonnoment som jeg har liggende på jobb, mest for å bli ringt, men til også å ta noen sms og samtaler i ny og ned. Det fungerer supert, og er et av de klart beste abonnomentene for de som ringer lite-middels, eller er i samme situasjon som meg =) Bor i Trondheim så kan ikke uttale meg om dekningen forresten Endret 26. mai 2008 av Geirern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå