Gå til innhold

Gebyrer hos Onecall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk fint å få vite om slikt før jeg velger. Tror jeg skal prøve, og hvis jeg får mye problemer får jeg bytte tilbake.

Det er også verdt å nevne at du kan få problemer i utlandet. Jeg var nylig i Amsterdam og kunne fint motta sms, men jeg kunne ikke sende. Jeg kunne merkelig nok ringe, men det var helt umulig å så sendt sms (selv om jeg manuelt prøvde å bytte operatør/nett).

Det samme gjaldt for en jeg kjenner da hun var i Budapest.

- Zonnibel -

Du må skru av mobilen din, og skru den på igjen og bruke et pinnummer: 1 + det du bruker innenlands. Det vil si, har du pinnummeret 9090, må du bruke 19090

Lenke til kommentar
Takk fint å få vite om slikt før jeg velger. Tror jeg skal prøve, og hvis jeg får mye problemer får jeg bytte tilbake.

Det er også verdt å nevne at du kan få problemer i utlandet. Jeg var nylig i Amsterdam og kunne fint motta sms, men jeg kunne ikke sende. Jeg kunne merkelig nok ringe, men det var helt umulig å så sendt sms (selv om jeg manuelt prøvde å bytte operatør/nett).

Det samme gjaldt for en jeg kjenner da hun var i Budapest.

- Zonnibel -

Du må skru av mobilen din, og skru den på igjen og bruke et pinnummer: 1 + det du bruker innenlands. Det vil si, har du pinnummeret 9090, må du bruke 19090

Ja, selvfølgelig gjorde jeg det! Hun i Budapest gjorde også det. Det hjalp ikke en tøddel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Jeg bor i Groruddalen og jeg opplever hele tiden at jeg bytter mellom NetComs og NetworkNorway. Fryktelig irriterende.

Blir det ikke bedre snart, vurderer jeg å bytte ab.

Ytre deler av Oslo er ikke helt i boks, regner med at det ordner seg ved neste oppgradering av nettet (Hallo NWN, hva med å legge ut info på nettet?,) men koble deg heller til NetCom så lenge.

Lenke til kommentar

Jeg har et OneCall-abonnoment som jeg har liggende på jobb, mest for å bli ringt, men til også å ta noen sms og samtaler i ny og ned. Det fungerer supert, og er et av de klart beste abonnomentene for de som ringer lite-middels, eller er i samme situasjon som meg =)

Bor i Trondheim så kan ikke uttale meg om dekningen forresten

Endret av Geirern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...