Thiazi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fikk opp "Unnmountable_boot_volume" i teksten på blåskjermen etter at garys-mod hengte seg. Fikk ikke bort, selv med sikermodus. Ringte support, forandret innstilling på sata menyen i bios, blåskjerm borte, men nå står det bare med DOS tekst "finner ikke hal.dll i system32" (noe i den duren) Jeg tenkte jeg like godt kunne kjøpe ny HDD, siden det var fult på den gamle disken. Men så lurer jeg på om det er vits å lage sånne skjulte extrapartisjoner som var på den forige HDD i Dell-en, var en som het Dell utility og en anen som var noen GB stor. Er det viktig å lage disse på den nye disken, vil ikke Boot up utility virke lenger uten disse? Evt. hvordan man gjør dette hadde vært fint å vist, så sant det er viktig. Ser på WD GP 750GB og Samsung F1 750GB, disse har grei pris og Watt forbruk. (ikke så viktig, men blir vel litt kr å spare) Men jeg finner ikke read og write hastighet på den WD HDD. Hvilken av disse er best? er det andre HDD merker som gir like mye valuta for pengene? Støy er viktig, sammen med ytelse. På forhånd, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå