Gå til innhold

HJeelllp! Merkelig feil på min nye bærbare

Anbefalte innlegg

Fikk problemet i går.

Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal prøve å forklare ,

er akkurat som om 'a' og 'q' tastene har låst seg, men jeg tror ikke dem har det.

Men alikevel så kommer det masse a'er og qq'er over alt hvor det kan tastes/skrives inn noe.

i dokumenter, nettadresser, osv.. overalt hvor jeg vil skrive noe så er det som om noen taster inn maaaaaaaaaaase a'er og q'er i ett.. MASSEVIS!!

Har også store problemer med å skrive dettte innlegget, må hele viske bort masse a'er og qq'er.

Hadde vista, har prøvd å installere xp, ubuntu, og sitter med mandriva linux nå, men feilen er der uansett OS.

Hva er feilen ? Må være maskinvarefeil?? eller..

MVHaqqqqqqqqaaaaaaaq

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk problemet i går.

Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal prøve å forklare ,

er akkurat som om 'a' og 'q' tastene har låst seg, men jeg tror ikke dem har det.

Men alikevel så kommer det masse a'er og qq'er over alt hvor det kan tastes/skrives inn noe.

i dokumenter, nettadresser, osv.. overalt hvor jeg vil skrive noe så er det som om noen taster inn maaaaaaaaaaase a'er og q'er i ett.. MASSEVIS!!

Har også store problemer med å skrive dettte innlegget, må hele viske bort masse a'er og qq'er.

Hadde vista, har prøvd å installere xp, ubuntu, og sitter med mandriva linux nå, men feilen er der uansett OS.

Hva er feilen ? Må være maskinvarefeil?? eller..

har du tatt av tasten fra tastaturet og skjekket at ingennting ligger der.

eventuelt må du ta copi av alle filene dine og reinstalere PC-en vist ikke det går må du levere den inn.

(du kan å gå igjennom alle nylige instalerete programmer og avinstalere de)

det skjedde med meg at halve tastaturet ble feil en gang då var det et prog sin feil.

prøv det først!

MVHaqqqqqqqqaaaaaaaq

Lenke til kommentar

Om det er der uansett OS så er det jo nødvendigvis en hardware feil. Det høres rett go slett ut som en kortsluttning i tastaturet om du spør meg. Du har ikke sølt noe brus i det eller noe sånt vel? Hvis ikke du har sølt noe så ville jeg bruk evt. garanti/reklamasjonsrett du har på maskinen for dette høres som sagt ut til å være en maskinvarefeil.

-Stigma

Lenke til kommentar

Prøvde alt, formaterte og installerte OS på nytt, byttet batteri, tok av strømkontakten, nettverkskabelen, slo av bluetooth osv...

Og nå tok jeg og byttet mus, har brukt en usb-trådløs mus (logitech) i 2-3 år nå.

Tok den bort og satte i en god gammeldags mus med ledning og vipps... akkurat nå kan jeg skrive dette innlegget uten noen plager med a'er og q'er..

Merkelig ... hvordan er det mulig?? Noen som har hacket seg inn på musa mi?? :D

Mvh

Lenke til kommentar

Hehehehehe... :D:blush:

Fant ut hva feilen er!!! lol

Det var et sett med både mus, tastatur og fjernkontroll (Logitech) som jeg kjøpte da.

Begynte å tenke nå på hvor tastaturet er, gikk opp et lys for meg.. :)

Er det kanskje tastaturet som ligger i et skap og forstyrrer...

Så kom jeg på at jeg ryddet litt i kjelleren i går, (holder på å pusse opp litt)

og slengte da bare endel ting bort i en krok, bla tastaturet og andre ting.

Så jeg gikk ned i kjelleren nå og fant tastaturet, den lå der med litt andre ting oppå seg, og med bla a og q tastene nedtrykt, noen andre taster også... :)

Så problemet er løst, trodde ikke den hadde så god rekkevidde at den rekker 5-6m og gjennom 2-3 vegger..

Så nå virker alt som det skal igjen, har siden i går på dagen virkelig sagt noen gloser som ikke egner seg på trykk .. har virkelig plagd meg ... :D

Trenger pc hver dag pga jobb og var bekymret for at jeg kanskje måtte sende PC-en til rep.

Mvh

Lenke til kommentar
Hehehehehe... :D:blush:

Fant ut hva feilen er!!! lol

Det var et sett med både mus, tastatur og fjernkontroll (Logitech) som jeg kjøpte da.

Begynte å tenke nå på hvor tastaturet er, gikk opp et lys for meg.. :)

Er det kanskje tastaturet som ligger i et skap og forstyrrer...

Så kom jeg på at jeg ryddet litt i kjelleren i går, (holder på å pusse opp litt)

og slengte da bare endel ting bort i en krok, bla tastaturet og andre ting.

Så jeg gikk ned i kjelleren nå og fant tastaturet, den lå der med litt andre ting oppå seg, og med bla a og q tastene nedtrykt, noen andre taster også... :)

Så problemet er løst, trodde ikke den hadde så god rekkevidde at den rekker 5-6m og gjennom 2-3 vegger..

Så nå virker alt som det skal igjen, har siden i går på dagen virkelig sagt noen gloser som ikke egner seg på trykk .. har virkelig plagd meg ... :D

Trenger pc hver dag pga jobb og var bekymret for at jeg kanskje måtte sende PC-en til rep.

Mvh

hahaha, sykt bra..bra det løste seg :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...