Gå til innhold

Er kvaliteten dårlig på trådene i søppel?

Er kvaliteten dårlig på trådene i søppel?  

2 stemmer

1. 1. Er kvaliteten dårlig på trådene i søppel?

• Vet ikke
      6
    • Nei
      31
    • Ja
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trodde poenget med søppel var... søppel? og når man har et emne som heter søppel så hva kan man forvente...?  :roll:

det finnest definitivt forskjell på totalt dritt og søppel, søppel var faktisk ganske morro, men i det siste så har det blitt totalt sykt...

søppel er ikke til å poste hva faen en vil i, det finnest grenser. Søppel skal være interessant å lese, ikke et sted der en kan poste som faen for å få oppmerksomhet.

er iallefall slik jeg ser det

Lenke til kommentar
når skal folk lære seg å bruke søk? .....

det kommer jo identiske tråder her hver dag!

:yes: Hver eneste gang jeg sjekker hw.no hovedsida så finner jeg: "Hjelp, jeg skal ha meg ny mus, hvilken?" Eller "Skal ha ny PC" og "Hvor mye får jeg for detta?".. begynner å bli saftig lei! :roll:

Lenke til kommentar

etter at Sir H. gjorde det kunststykke å få alle til å reagere på hintet sitt kan vel "Søppel" legges ned? Døde brått, skrive en passende nekrolog, for deretter å si farvel? Hva er søppel? På et forum er dette (søppel) lagt ut som et fristed, selvsagt med manglende ytringsfrihet,- i demokratiets ånd. Man har ikke ytringsfrihet i Norge, mine damer og herrer. Man kan faktisk si hva faen man vil i land jeg har arbeidet i, faktisk i det siste...( ja,- man kan si F a e n)

Hørt uttrykket "Hæstkuk" godkjent som tiltale av uregjerlige sheriffer nordpå.... av retten...

Lenke til kommentar
etter at Sir H. gjorde det kunststykke å få alle til å reagere på hintet sitt kan vel "Søppel" legges ned? Døde brått, skrive en passende nekrolog, for deretter å si farvel? Hva er søppel? På et forum er dette (søppel) lagt ut som et fristed, selvsagt med manglende ytringsfrihet,- i demokratiets ånd. Man har ikke ytringsfrihet i Norge, mine damer og herrer. Man kan faktisk si hva skitt man vil i land jeg har arbeidet i, faktisk i det siste...( ja,- man kan si F a e n)

Hørt uttrykket "Hæstkuk" godkjent som tiltale av uregjerlige sheriffer nordpå.... av retten...

Hva er du for en merklig type? Legge ned søppel? Kanke gjørra det vet'u.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...