Gå til innhold

Er kvaliteten dårlig på trådene i søppel?

Er kvaliteten dårlig på trådene i søppel?  

2 stemmer

1. 1. Er kvaliteten dårlig på trådene i søppel?

• Vet ikke
      6
    • Nei
      31
    • Ja
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes kvaliteten har gått veldig ned fortiden, og veldig få tråder som kan narre frem smilebåndet. Det virker som om det blir postet tråder bare for å få opp meldings antallet (noe som er bare lame). Orginaliteten har gått brutalt ned så her får du ett rungende ja.

Lenke til kommentar

Ja, ffs. Uansett, jeg tror ikke folk lager nye dritthreads for å få opp meldingstallet. Tror heller det er en kombinasjon, eller bare en eller flere alternativer av dette:

1. De synes det passer veldig bla i søppel

2. De synes det er gjevt

3. De tror nærmest det er en plikt

4. De vil være mer som de mer erfarne søplerne

5. De tror de kan poste hva som helst i søppel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Prøver så godt jeg kan men skal vel litt til før jeg kan toppe de andre her.

Svaret: :yes:

Lenke til kommentar

kunne vert en 2-3 alternativ til; sett værre og kunne vert bedre

men ja, søppelkvaliteten har falt drastisk siden jeg begynnte her (påtar meg ingen skyld) i begynnelsen av 2002 så var kvaliteten forsåvidt høy, med diskusjoner, og litt tull. men nå virker det som om seriøsiteten i søppel er borte vekk omtrent, det kommer fint få threads som virkelig vekker min interesse.

uansett så synst jeg det har blitt for mange idiotiske threads, og direkte plagiat. f.eks etter babethreaden kom det jo bil-thread og humor-thread. så er det mange threads som ikke inneholder noe morro eller så kommer det så mange nye thread som inneholder ting vi allerede har hatt threads om, søppel er ikke noe som skal misbrukes, men heller være et "privilegium" for de som forsøker å holde litt standard (nei jeg har ikke gjordt det i det siste)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
vi får diskutere litt internt, og se om ikke SirHartge kommer med noen nye regler, slik at vi får den gode gamle seriøsiteten tilbake :)

:woot: Hurra

Da blir det søppel av fin nok kvalitet til å rote litt rundt i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...