Caliber Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei. Jeg er på utgikk etter et program som muliggjør å ha tv-oversikt over dagens norske kanaler på desktop'en (til xp). Jeg har tidligere brukt samurize, men tv-plugin'en jeg da brukte fungerer ikke lenger (hvis noen har en oppdatert versjon av denne som funker er det topp). På forhånd takk! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Ingen som kan lede meg i riktig retning? Lenke til kommentar
johome Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg bruker ikke noe program til dette. Bruker heller Aftenposten - TV - Guide , som funker helt fortreffelig. Her er det bare å finne frem til de kanalene som du vil skal være med i oversikten og deretter lagre de (den husker hva du har lagret ) TV Guiden til aftenposten er faktisk meget bra. Gå med markøren over et program så skjønner du hva jeg mener ... Siden jeg bruker Firefox lager jeg et eget bokmerke som jeg kaller for TV Guide. Deretter er det jo bare å besøke siden når det passer. Lettere en dette blir det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå