monirha Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Plutselig en dag når samboeren min satte på PC-en og skulle brenne ut en cd, så ville ikke cd rom'en åpne seg. Når han gikk inn på "min datamaskin" var driveren borte. E: var ikke der lenger. Hva har skjedd og hvordan kan jeg ordne dette? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sjekk kontakter. Hvis de er i orden så har du et ustabilt system som trolig trenger oppdateringer. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Hvor finner jeg dem? Og hva skal jeg laste ned`? Lenke til kommentar
monirha Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Dvd-brenneren er lixom helt død. Maskina finner ikke spilleren. Når vi tar den ut og inn igjen lyser den ikke engang. Og mekanismen er ikke der lixom.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Da kan brenneren være kaputt rett&slett, men jeg har ikke sett en som havarerer på den måten. Det kan sikkert forekomme, men de pleier å gi seg etter masse trøbbel og feil. Har du muligheten til å teste med en annen, f.eks. en gammel cd-rom? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 sjekket kabler ? prøv og kjør en firmware update på spilleren din Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 prøv og kjør en firmware update på spilleren din I prinsippet enig, men hvordan ville du kjørt en oppdatering av firmware på en brenner som "ikke eksisterer"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå