Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

fant en dildo...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
då har du tydeligvis ikkje vert i et forhold lengenokk.

meg å mannen har vert ilag i 8år.....å ingen kan då kome å fortelle meg at det ikkje er normalt kor sexen ofte dabba av....

trenge ikkje å ver noke som skurra i et forhold fordi at man til tider foretrekker leiketøy.

det er perioder kor du føle deg drit å ikkje vil ha sex,men likevel verte tilfredstilt-

Nei, jeg er snart 30 år og har aldri opplevd noe i livet mitt. :roll:

Lenke til kommentar
då har du tydeligvis ikkje vert i et forhold lengenokk.

meg å mannen har vert ilag i 8år.....å ingen kan då kome å fortelle meg at det ikkje er normalt kor sexen ofte dabba av....

trenge ikkje å ver noke som skurra i et forhold fordi at man til tider foretrekker leiketøy.

det er perioder kor du føle deg drit å ikkje vil ha sex,men likevel verte tilfredstilt-

Nei, jeg er snart 30 år og har aldri opplevd noe i livet mitt. :roll:

jøss...då er du so å sei "one of a kind" :)

Endret av nettii
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det ikke alt i livet som er like enkelt, men hvis det er noe skikkelig galt i ett forhold så burde man si ifra, ikke bare gi faen og bare tenke på seg selv.

Men det er ikke alltid man skjønner selv hva som er galt. Man håper kanskje det bare vil gå over, man bruker unskyldninger som egentlig ikke er der etc. Jeg synes bare ikke vi skal dømme henne sånn uten videre. Her får vi kun vite trådstarters side og jeg synes det er viktig å huske på at en sak har alltid to sider.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det ikke alt i livet som er like enkelt, men hvis det er noe skikkelig galt i ett forhold så burde man si ifra, ikke bare gi faen og bare tenke på seg selv.

Men det er ikke alltid man skjønner selv hva som er galt. Man håper kanskje det bare vil gå over, man bruker unskyldninger som egentlig ikke er der etc. Jeg synes bare ikke vi skal dømme henne sånn uten videre. Her får vi kun vite trådstarters side og jeg synes det er viktig å huske på at en sak har alltid to sider.

helt enig der no mirann :thumbup:

trossalt vi kvinnfolk er kompliserte vesner :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg foreslår noe litt annet, mer utspekulert men mer effektivt. Ingen konfrontasjon.

 

Du kan ikke logisk overbevise henne til å få lyst på deg. "Heisann, vi bor under samme tak så derfor bør du ha lyst på meg". Sånn funker det bare ikke. Det gir bare en mer sex-er-en-plikt-holdning.

 

Jeg foreslår at du ikke viser noen seksuell interesse overfor henne i det hele tatt, kanskje du stikker ut med noen kompiser. Og slik fortsetter du til hun begynner å lure på hva faen det er som skjer, og hun innser nok at du ikke er en selvfølge.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Jeg foreslår noe litt annet, mer utspekulert men mer effektivt. Ingen konfrontasjon.

 

Du kan ikke logisk overbevise henne til å få lyst på deg. "Heisann, vi bor under samme tak så derfor bør du ha lyst på meg". Sånn funker det bare ikke. Det gir bare en mer sex-er-en-plikt-holdning.

 

Jeg foreslår at du ikke viser noen seksuell interesse overfor henne i det hele tatt, kanskje du stikker ut med noen kompiser. Og slik fortsetter du til hun begynner å lure på hva faen det er som skjer, og hun innser nok at du ikke er en selvfølge.

 

Lykke til :)

 

Øhh.. Nei.

 

Tror jeg ville satsa på å prata med henne om det, er så sinnssykt mye bedre å konfrontere en person i stede for å skape problemer og ekstra mange timer i tenkeboksen!

Lenke til kommentar

Jeg vet at mange har problemer med å snakke sammen, men når du har bodde med madammen i 2 år burde dette være "a walk in the park field" samtale, bare ta det med ro, ikke start samtalen med å være aggresiv, ta det helt med ro. Skal tross alt ikke skremme henne.

 

Eller du kan jo bare overraske henne når hun kommer en dag hjem med å ha alle 3 dildoene på stuebordet og si: "nemen se hva jeg fant i dag...."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sats på en rolig konfrontasjon under/etter en fin middag kanskje.

Men uansett så kommer hu til å være som en del kvinnfolk flest som skjuler slikt, at hu begynner å skyve skylden over på deg. Vær sterk og forbered deg på å få litt motgang. Med mindre du er heldig da ;)

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

 

Det er flere ting som faller inn i hode mitt. Det første er jo allerede blitt nevt, med fallende sexlyst. Hvis det er det eneste problemet, så er det flere ting du kan gjøre.

 

En annen ting jeg tenker når jeg leser innlegget ditt er at du sier du fikser romantiske middager og slike ting, i håp om og få sex. Det er veldig bra med slik romantisk sex, den sortene som får dere til og bonde ordentlig. Men har du noen gang "tatt" henne? En av de største "feilene" i sex, er at det er finnes et fåtall av menn som vet hvordan de skal være dominate i senga. Skulle et av disse punktene stemme, send meg en PM så skal jeg guide deg videre.

 

En ting til som er verdt og ta med seg. I følge deg så sier hun at du ikke respektere henne og den slags. Det er veldig viktig og vite at mennesker viser respekt og følelser på forskjellige måter. Du er kanskje typen som liker og gjøre ting for henne, som og ta henne på en romantisk middag for og vise at du er glad i henne. Hun selv er kanskje av en annen type, som for eksempel gir deg små komplimenter hele tiden. For og vise deg at hun bryr seg.

 

Men jeg sier meg enig med mange andre her. Ærlighet og det og være åpen mot hverandre er et must for et sunt og godt sex liv. Hvis ikke dere kan slappe av sammen under sex blir mye av gleden tatt vekk... Begynn rolig og sørg for at du ikke begynner og heve stemmen din eller virke sint. Det er greit og si at du føler deg såret, men prøv og ikke angrip henne på noen måte. La henne fortelle og SNAKK om det.

 

Til en annen (husker ikke hvem): At hun har gått over til dildo bruk for og få orgasme synes jeg høres bare rart ut. Dessuten er det veldig normalt og ikke få orgamse for kvinner, og mange tror det er noe galt med de hvis ikke det skjer under samleiet også (altså hvis de får orgasme ved og onani selv). Det finnes flere små enkle ting man kan gjøre for og fikse dette "problemet".

 

Mine tanker om saken.

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...