Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

fant en dildo...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Benytter gjestefunksjonen da jeg har bekjente her inne... Vi er et par på 28 (han/jeg) og hun 29. Vi har vært kjærester i snart 4 år. Har vært samboere i snart 2 år. Det siste året har vi hatt mindre og mindre sex, nå går det flere uker mellom hver gang. Må med på hånden på hjertet si at det ikke er meg det står på. Jeg prøver så ofte jeg kan å lage en romantisk stemning for oss, overrasker henne med middag, levende lys og små romantiske innimellom. Hun kommer alltid med dårlige unnskyldninger. Skylder ofte på at jeg setter for lite pris på henne, men jeg på min side føler at jeg omtrent gjør alt for henne. Er ingen nikkedukke, men mener at man i et forhold må kunne ofre seg litt for hverandre... Hun snakket før om hvor avhengig hun var av sex, men dette har liksom dabbet av med tiden. Dette har for lengst begynt å gå både henne og meg på nervene. Jeg trodde en stund hun hadde en elsker, men viste seg å være enklere enn som så. Oppdaget for ca. 2 uker siden når jeg holdt på å rydde noe langt ned i undertøysskuffen hennes. Hun er alltid rask med å pakke ned egne klær når jeg holder på med klesvasken så jeg roter aldri nedi hennes ting. Denne dagen var hun ikke hjemme. Ble egentlig mest veldig veldig trist når jeg oppdaget at hun hadde 3 dildoer liggende i skuffen. Ikke akkurat enkleste modell heller. Visste ikke helt hva jeg skulle tenke. Har ikke klart å konfrontere henne med dette, men har fulgt med litt og tydelig at hun bruker dem flere ganger i uken. Forstår veldig godt at hun har behov, men lever man sammen med noen og jeg virkelig gjør det jeg kan for å vise henne at jeg elsker henne synes jeg bare er ufattelig dårlig gjort. En ting er å ha dildoer man bruker sammen med kjæreste og kanskje litt alene..... men vi har altså alt annet enn et normalt seksuelt forhold og kan nesten virke som hun gjør dette for å provosere meg... Hun er veldig sjenert når det gjelder slike ting så hadde blitt veldig vanskelig å snakke med henne om det, hun ville aldri nærmet seg en sexshop så regner med hun har bestilt på nettet.

 

Er bare så veldig oppgitt over henne. Trist for at hun holder dette hemmelig for meg da hun vet at jeg deler absolutt alt mitt med henne (bortsett fra dette da...). Andre som har opplevd noe av det samme ? Hva synes dere jeg bør gjøre ? Jeg må selvfølgelig manne meg opp til å konfrontere henne, men vet ikke om jeg kan stole på henne helt igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at hun har 3 dildoer trenger jo ikke og bety at hun har vert mer villig om hun ikke har hatt dem. Jeg mener at om hun koser seg alene når ikke du er hjemme med eller uten dildo ville nok det godt "nesten for det samme". Altså jeg vil tro at hun er nok like gla i og ser nok likens på og ha sex med deg for det. Tror nok ikke det er så enkelt at hun kan erstatte deg med en dildo :shrug: Men skjønner jo at det er litt ekkelt og en rar følelse og finne noe sånt sjult for deg. Og hvis du sier at hun har vanskelig for og prate om slike ting kan det jo hende at hun er flau over at hun bruker dildo og onanerer og liksom vil ikke vise at hun gjør det når ikke du er hjemme. Hvis du forstår?

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg har selv slikt, men når jeg er i forhold så bruker jeg det jo kun når jeg ikke får noe av typen.

Men hvis dere bor sammen og hun bruker de istedenfor å være med deg så er det ikke bra.

 

Tror nok du blir nødt til å snakke med henne. Kanskje du kunne fått henne til å ta de med når dere holder på selv? ;D

Lenke til kommentar
Gjest Anonym_hjelper

Jeg synes du burde konfrontere henne, men ta rolig opp tema. Nevn at du fant dildoene, men ikke spør hvorfor. (jeg skjønner at du vil vite hvorfor, hadde villet det selv, men hvis hun føler seg tvunget til å svare kommer hun kanskje til å ljuge)

 

Kanskje du kan overaske henne med noen leketøy selv. Jeg vet det finnes noen saker man trer rundt skaftet med stimulerende knoter på og lignende...

Lenke til kommentar
Hmm. Jeg har selv slikt, men når jeg er i forhold så bruker jeg det jo kun når jeg ikke får noe av typen.

Men hvis dere bor sammen og hun bruker de istedenfor å være med deg så er det ikke bra.

 

Tror nok du blir nødt til å snakke med henne. Kanskje du kunne fått henne til å ta de med når dere holder på selv? ;D

 

Og få henne til og ta dem med når de driver på er jo greit det og. Men det jeg sa er bare at det trenger ikke vere at hun bruker den i stede for han og aldri har behov for sex med han. Jeg tror i værtfall ikke en plast dings kan erstatte han. Den har verken følelser eller noe slikt. Men at hun kanskje har behov og lyst når hun er alene trenger ikke og være hans feil gjør det vell? Men det er bare en teori. Vis han sier at han har funnet dem og snakker med henne om det er det jo bare henne som kan si noe om det.

Lenke til kommentar
Dude. Les det han skrev. De har seg sjeldnere og sjeldenre, han har suspektert at en 'elsker' var med i bildet, men så fant han de. selvsagt blir han bekymtret.

 

Trådstarter: Konfrontasjon er the way to go.

 

Har lest det. Ja skjønner at han blir bekymrett. Men det er jo normalt at sexlivet daffer litt av etter en stund. Og at det blir mindre sex. At det blir en mnd. eller litt lengre mellom sexen en gang i blant for noen samboere med tid og stund er vell ganske normalt for noen og er vell veldig forsjellig fra par til par? Men selvfølgelig skjønner jeg at han blir skeptisk til disse 3 luringene :ermm: Men tror liksom ikke at de greier erstatte han over lengre sikt. Men kan kanskje gjøre det litt enklere og gjøre at hun onanerer litt oftere når hun er alene med dildoene en uten :shrug:

Endret av Zx45
Lenke til kommentar

ehh...kva er den store greia her??? 3 dildoa.....kva so?

ho må nå få lov til å få leike litt med seg sjølv engang ibland!!

sikker på at du med tar deg en runk innimellom. menst somme kvinnfolk trenger litt meir hjelpe middler.

er du sikker på at ho noken gong har fått orgasme? kansje det er det ho prøver å oppnå,men tør ikkje å fortelle deg om det pga at det er flaut?

vanligt at kvinnfolk mister sexlysta,men kan/vil leike med seg sjølv kun. kan vere ting som plager henne....

 

menne uannsett so trenger du ikkje å sei det til ho.... lat ho få ha nokren "hemmelighete"

Lenke til kommentar

Spør du meg så høres det ut som det er mer enn bare onanering i stedet for sex, med tanke på at hun sier han ikke setter pris på henne selv om han kommer med romantiske middager o.l.

Hun gjør jo heller ingenting for å fikse opp i det hun mener er feil heller, bare driter i hele greia. Jeg kan heller ikke skjønne hva det er som spiller inn som forsvarer dette.

Lenke til kommentar
netti: Greia her er at hun velger å onanere i stedet for sex. Du skjønner vel at da blir situasjonen en helt annen.

 

nei! kvifor?

 

kva som er so gale med å ikkje ha sex på ei stund? slikt skjer i alle forhold. so kjeme der periode kor det tar seg oppigjenn.....osvosv...

Lenke til kommentar
nei! kvifor?

 

kva som er so gale med å ikkje ha sex på ei stund? slikt skjer i alle forhold. so kjeme der periode kor det tar seg oppigjenn.....osvosv...

Det er mulig du har forhold der du heller velger sexleketøy framfor kjærsten, men i mine øyne er det da noe som skurrer.

Lenke til kommentar
kva som er so gale med å ikkje ha sex på ei stund? slikt skjer i alle forhold. so kjeme der periode kor det tar seg oppigjenn.....osvosv...

 

 

Les førsteinnlegget. Det er noe som skurrer her, og det er mer enn bare litt mindre sex enn vanlig. Ikke er det normalt at det blir mindre heller i følge trådstarter, da hun både kommer med dårlige unnskyldninger og trådstarter gjør sitt for å få det til å fungere. Kom tilbake når du har satt deg inn i situasjonen.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
nei! kvifor?

 

kva som er so gale med å ikkje ha sex på ei stund? slikt skjer i alle forhold. so kjeme der periode kor det tar seg oppigjenn.....osvosv...

Det er mulig du har forhold der du heller velger sexleketøy framfor kjærsten, men i mine øyne er det da noe som skurrer.

 

då har du tydeligvis ikkje vert i et forhold lengenokk.

meg å mannen har vert ilag i 8år.....å ingen kan då kome å fortelle meg at det ikkje er normalt kor sexen ofte dabba av....

trenge ikkje å ver noke som skurra i et forhold fordi at man til tider foretrekker leiketøy.

det er perioder kor du føle deg drit å ikkje vil ha sex,men likevel verte tilfredstilt-

Lenke til kommentar
Spør du meg så høres det ut som det er mer enn bare onanering i stedet for sex, med tanke på at hun sier han ikke setter pris på henne selv om han kommer med romantiske middager o.l.

Hun gjør jo heller ingenting for å fikse opp i det hun mener er feil heller, bare driter i hele greia. Jeg kan heller ikke skjønne hva det er som spiller inn som forsvarer dette.

Vel. Nå har jeg vært i en ala situasjon selv og det var rett og slett helt jævlig å stå på den andre siden også. Det er så enkelt for andre å stå på utsiden og fortelle hvordan ting skal være og ikke være. Men når man er oppi det selv så blir det noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...