Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger ny mob etter at den andre ble ødelagt :cry: . Bør helst være bra kamera siden jeg kommer til å bruke den til å ta bilder med. Skal ha youngtalk så mob'en burde ikke koste mer en 1200,- med abonnement. :thumbup: Noen som har noen forslag?

Takk for all hjelp :new_woot:

Endret av JaniC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som jeg har sakt flere ganger til folk som skal ha bra kamera til mobilen. Det finnes ikke i dag! Det blir elendige bilder. Og man kan vertfall ikke bruke kamera som en erstatning før vanlig digitalkamera!

Så kjøp en mobil og et digital kamera eller speilrefleks. Så får du bra mobil og bra kamera :p . Men det blir jo en del dyrere en det du hadde tenkt deg.

Gå inn her og se selv hvordan tlf du kan få oss netcom med youngtalk.

Hadde jeg vert deg hadde jeg kjøpt meg SE W8901 til 1200 kr. beste du får verfall på netcom sin side til 1200 kr

Lenke til kommentar

SE C902 som kommer til butikkene snart, har et bra kamera på fem megapixler og noen andre fine ting på kamerabiten :) for å nevne en mulighet ; p Hvis du skal ha en mobil med et noenlunde ålreit kamera så styrer du glatt unna alle sony ericsson mobilene som har W foran tallene, de er rett og slett dårlig på kamerabiten. (noe som er naturlig siden det er musikktelefoner)

Endret av Richard89
Lenke til kommentar

Innendørsbilder tatt med K850i\N82 kan fremkalles, forstørres etc. Innendørsbilder og endel utendørsbilder tatt med W890i er alt for dårlige til å fremkalles (etter å ha testet samboeren sin), og ihvertfall forstørres. Bildene på K850i\N82 er helt på nivå med digitalkamera fra noen år tilbake, eks mitt gamle nikon 3700 som er et helt kurrant kamera :)

Lenke til kommentar
som jeg har sakt flere ganger til folk som skal ha bra kamera til mobilen. Det finnes ikke i dag! Det blir elendige bilder. Og man kan vertfall ikke bruke kamera som en erstatning før vanlig digitalkamera!

Så kjøp en mobil og et digital kamera eller speilrefleks. Så får du bra mobil og bra kamera :p . Men det blir jo en del dyrere en det du hadde tenkt deg.

En moderne mobiltelefon tar mye bedre bilder enn et speilreflekskamera som ligger igjen hjemme. ;) Jeg har ikke alltid med meg kamera, så da synes jeg en mobiltelefon med ok kamera (jeg har en N82) er veldig fine greier å ha i lomma til enhver tid. Til planlagt fotografering og begivenheter bruker jeg selvsagt kamera, men jeg har det som sagt ikke alltid for hånden, dessverre.

Lenke til kommentar

jeg har no nokia n95 som skulle ha så bra kamera osv... men jeg synes bildene er helt ræva. kan ikke fordra kamera på mobilen, noe så utrolig iriterende, unødvendig ting :wallbash::p

Dessuten er speilreflekskamera mitt med meg nesten over alt :)

hvis ikke tar jeg med meg et kompakt kamera som tar bedre bilder en mobilen kan. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...