Gå til innhold

Fotokonkurransen: trenger mer blest?

Anbefalte innlegg

Etter forslag fra andre forummedlemmer her, som et forsøk på å gjøre den "ukentlige" fotokonkurransen mer kjent poster jeg en liten link her til den aktuelle konkurransen:

Fotokonkurranse V. 5. runde 6. Kontrast

Nå har jo egentlig deltagernivået gått en del opp i det siste, men er sikker på at det er mange flere her inne som kunne bidratt med et bilde i ny og ne for å få litt mer fres i konseptet.

Det går jo egentlig ut på det samme som "Utfordringer" topicen, bare at her får du utfordret kreativiteten mot andre deltagere og ikke bare mot deg selv. Det er nok et par av de som ikke har fått med seg at vi har konkurransen her i hele tatt? Om noen av moderatorene leser dette, kunne de kanskje ha ordnet en sak om dette på fremsiden? (Fristet med premier...? :dribble: )(Men bra tiltak med vinnerbildet der etter hver konkurranse da! :new_woot: )

Så nå på torsdag blir denne konkurransen avsluttet, og nytt tema kommer nok raskt på plass! Håper på flere deltagere da! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes hovedproblemet med fotokonkurransen er at det er så få folk som gidder å stemme! Blir liksom ikke så stas med 10 bidrag og 38 stemmer. Den eneste gangen det har vært bra med stemmer var vel den uoffisielle runden for en god stund siden hvor 17. mai var temaet (hvis jeg husker riktig?).

Lenke til kommentar

Enig. Fotokonkurransen er litt bortgjemt slik som det er nå (i et under -under-forum). Jeg vet ikke hvor mange daglige brukere som er innom Digital Foto og Video delen av diskusjon.no (kan noen moderatorer svare på dette?), men det burde være mulig å hanke inn mer enn 30-50 stemmer per runde.

Lenke til kommentar

Forumsiden som i forumkonk-tråden, var slik jeg forstod ham.

hva med å få til et spleiselag slik at vinneren faktisk vinner mer enn ære?

Er mulig Akam kan bidra med noe til overallvinneren, men jeg kan ikke si det sikkert nå.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Forumsiden som i forumkonk-tråden, var slik jeg forstod ham.

Ah, ok. Det jeg lurte på var om det går an å si noe om hvor mange daglige (unike) medlemmer av diskusjon.no som er innom "Digital foto og video" sidene. Jeg vil tippe at en betydelig andel av disse vil ta seg tid til det ene minuttet det tar å se gjennom bildene og stemme hvis de hadde visst om konkurransen. Hadde det vært mulig med en form for annonsering i selve forumet?

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe at en betydelig andel av disse vil ta seg tid til det ene minuttet det tar å se gjennom bildene og stemme hvis de hadde visst om konkurransen.
Hele opplegget er for kjipt. Jeg har deltatt i konkurranser på mye mindre Olympusforum der bildene ble presentert anonymt i fine gallerier der man kunne stemme på så mange bilder man ville sånn at man fikk en rettferdig vinner.

Nå er det alt for rotete og dårlig gjennomført.

Lenke til kommentar

Slike ting som dette passer seg også ypperlig å skrive om som nyhet på wikien når den er ute av beta-fasen sin. Der vil vi blant annet samle nyheter om forumet på forsiden, så kanskje det vil skape litt mer blest om konkurransen. Om da wikien blir populær :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...