DoktorBacon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ville ikke plassert Windtalkers ved siden av ordet realistisk. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ville ikke plassert Windtalkers ved siden av ordet realistisk. Jeg skrev realistiske kjøretøy, omgivelser, osv.. Sa ingenting om at selve action-handlingen er realistisk (for det er den ikke :!: ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ville ikke plassert Windtalkers ved siden av ordet realistisk. En ting er sikkert. Det er garantert en av de dårligste krigsfilmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Den kalde krigen på film er synonymt med John LeCarré. Sjekk f.eks. ut den fantastiske Tinker, Tailor, Soldier, Spy - dette er intelligent tv. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Den kalde krigen på film er synonymt med John LeCarré. Sjekk f.eks. ut den fantastiske Tinker, Tailor, Soldier, Spy - dette er intelligent tv. Absolutt. The Spy Who Came in from the Cold er herlig. Vanskelig å få med seg første gangen, men den vokste enormt andre gangen jeg så den. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du burde ikke gå glipp av "Das Boot". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå