mamama Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Ganske uklar emnetittel kanskje, dette hjelper forhåpentligvis på: Helst i noenlunde samme gate som det Hva som helst. Gjerne noe litt u-kommerst. Endret 20. mai 2008 av mamama Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Prøv på noe Air, Moby og Junkie XL Anbefaler deg også å sjekke ut chill-house serien 'Hed Kandi'. Endret 20. mai 2008 av Dalh Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ser at du har Múm der.. Hardu hørt Sigur Rós? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Prøv på noe Air, Moby og Junkie XL Anbefaler deg også å sjekke ut chill-house serien 'Hed Kandi'. Moby glemte jeg å ta med. Skal sjekke ut de to andre. Mange takk Edit: Og Hed Kandi. Edit nr2: Hed Kandi og Air falt i smak. Ser at du har Múm der.. Hardu hørt Sigur Rós? Jepp. Liker best Múm Endret 20. mai 2008 av mamama Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) (Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet) Go get it! Endret 20. mai 2008 av JLa Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Portishead da? Samma gata som Massive Attack, nydelig musikk. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet) Go get it! Falt ikke i smak Portishead da? Samma gata som Massive Attack, nydelig musikk. Skal sjekke ut Mange takk. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (Delerium - Karma) Chill elektronika. Har du sansen for Røyksopp og Ugress er det verdt forsøket. Og du er sær som ikke likte Porcupine Tree.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Portishead og Delerium støttes. Sjekk ut diverse plater av Sasha & Digweed om du vil sjekke ut noe progressive house. (Sasha And John Digweed - Communicate) Endret 20. mai 2008 av Dalh Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 kanskje noe fra AC/DC, Bob marley, man at work, toto, the police, lynard skynard og bon jovi kan være noe for deg? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 kanskje noe fra AC/DC, Bob marley, man at work, toto, the police, lynard skynard og bon jovi kan være noe for deg? Bob Marley liker jeg, og litt The Police. Ellers ikke så mye Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Infected Mushroom, Shpongle og Younger Brother. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Alle sjangre blir vel litt feil når du er ute etter lignende musikk i forhold til det du allerede har. Litt pirkete, men men. Uansett, så er ingen musikksamling komplett uten Michael Jackson. Tør nesten ikke anbefale noe annet ettersom at det er feile sajngre i forhold til det jeg hører på, du tilsynelatende er ute etter. Endret 21. mai 2008 av DeNile Lenke til kommentar
mamama Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Tør nesten ikke anbefale noe annet ettersom at det er feile sajngre du tilsynelatende er ute etter. Hu? Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Beklager. Var noe som var utelukket der, men har endret det nå. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 My Midnight Creeps - Don't Let'em Bring You Down. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har stor sans for musikksmaken din. Du liker Tool - 10,000 Days, så da vil du kanskje også like andre utgivelser av dem. Lateralus og Undertow er verdt noen gjennomhøringer. A Perfect Circle er også et band du bør sjekke ut, siden det er dannet av hjernen bak Tool. Musikken appellerer nok til en noe smalere lyttergruppe enn Tool, og kan virke noe tung å fordøye. I første omgang ville jeg sjekket ut Thirteenth Step. Du er også glad i syttitallet, ser jeg. Alt av Pink Floyd er obligatorisk å ha. Soloprosjektene til Roger Waters og David Gilmour kan kanskje di deg en positiv overraskelse. Albumene Amused to Death og The Pros & Cons of Hitch Hiking er to geniale konseptalbum som du bør gi en sjanse. De kan fremstå som noe sære, og det er de, men de blir bare bedre og bedre for hver gang. Ellers vil jeg anbefale King Crimson og Van der Graaf Generator. Begge to er geniale britiske prog-rock-band, og bør passe deg siden du liker Pink Floyd og The Doors. In The Court of The Crimson King og H to He, Who Am the Only One er to album som er enkle å begynne med. Jeg kan fortsette i det uendelige med anbefalinger, men gir deg heller bare et par navn til: Kyuss, Baroness, Dire Straits og Opeth. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Pink Floyd har jeg alt av og har sett Roger Waters live to ganger, henholdsvis Bergen og Oslo Fantastisk. Liker han fremfor Gilmour selv om det er mye bra der også. King Crimson og Van der Graaf Generator har jeg ikke hørt om så de må jeg sjekke ut. Opeth liker jeg ikke så altfor godt. Dire Straits likte jeg før men er blit lei, syns det ble litt mye det samme. Lateralus og Undertow skal også utsjekkes. Mange takk Endret 22. mai 2008 av mamama Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Det er bra! Waters i Bergen var ikke mindre enn fantastisk. Et par King Crimson-sanger: http://youtube.com/watch?v=yUF5ePCaW8c http://youtube.com/watch?v=NRidOUNCWUQ Legger ved en sang av Alice in Chains også. Hvil i fred, Layne Staley. Endret 22. mai 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå