Smackeroo Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Er muy, muy forvirra når det gjelder Serial ATA, så jeg håper noen kan forklare dette her for meg. Kan jeg, hvis jeg kjøper et ASUS A7N8X Deluxe hovedkort koble til både mine to gamle Barracudaer og en eller to nye Serial ATA-Barracudaer, siden den (på Komplett iaff) er oppført med (under "Port(er) totalt / Kontakttype"): 2 x Lagring - Seriell ATA-150 - 7-pin seriell ATA 2 x Lagring - DMA/ATA-133 (Ultra) Rask Driver - 40 pin IDC Altså, betyr dette at jeg kan koble til fire disker samtidig, forutsatt at to av dem er Serial ATA-disker? Lenke til kommentar
jlohne Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Du kan koble opptil 6 disker på dette kortet. 2x2 ATA-disker, og 2 S-ATA disker. PS! Husk å bestille overgang til strømkontakten når du skal handle S-ATA disk. Det er ikke standard strømkontakt på disken. Lenke til kommentar
Smackeroo Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 En sånn en, altså? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...&GrpID=10&s=kom Lenke til kommentar
jlohne Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Nå var serveren til Komplett nede, så jeg fikk ikke fulgt linken din. Men varenummeret er 115476. Lenke til kommentar
Smackeroo Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Ok. Var den jeg linka til. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå