petter15 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei. Har nettopp kjøpt meg ny pc, med et Gainward GeForce 9600GT skjermkort. Installert 64bit Vista os, og installert drivere osv til skjermkortet. Når jeg starter EXPERTool som blir installert med driverne får jeg bluescreen....Først starter hele skjermen å blinke blått ca 10 sek, så blir det ikke noe bilde i det hele tatt i noen sekunder, så får jeg blåskjerm, og PC-en rebooter... Har lagt inn de nyeste driverne fra Nvidia, men det samme skjer fortsatt hvis jeg prøver å starte EXPERTool. Noen som vet hva dette problemet kan være? På forhånd takk Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Lagt inn oppdaterte chipset-drivere for hovedkortet? Finn ut nøyaktig hvilket merke og modell du har av hovedkort, gå til produsentens hjemmeside og hent ned chipset-drivere for Vista 64-bit derfra. Lenke til kommentar
petter15 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Lagt inn oppdaterte chipset-drivere for hovedkortet? Finn ut nøyaktig hvilket merke og modell du har av hovedkort, gå til produsentens hjemmeside og hent ned chipset-drivere for Vista 64-bit derfra. Oppdaterte chipset-driverne til hovedkortet nå, men får fortsatt bluescreen Noen andre forslag? Kan det være at driverne til skjermkortet ikke er fullt kompatible med vista 64bit enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå