boratsmom Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 jeg har gjerne lyst til å jobbe som krigsfotograf eller sånne fotograf som blir sendt til farlige steder for å ta bilder. Er det noen stillinger der ute?? :DD f.eks en fotograf som her Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 jeg har gjerne lyst til å jobbe som krigsfotograf eller sånne fotograf som blir sendt til farlige steder for å ta bilder.Er det noen stillinger der ute?? :DD Errrrhh. Det er ikke bare å "bli fotograf". Det krever som de fleste andre yrker en utdannelse for å kunnet starte med kremjobber. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 i og med at det ikke er så mange som vil risikere livet sitt for å ta bildet så bør du kanskje være plass til en amatør som meg? Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du kan jo alltid jobbe frilans. Også selge bildene dine til alle slags medier etterpå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Veldig mange som tar slike bilder jobber frilans. Da må man regne med å gå lengre perioder med minimalt med penger og så KANSKJE få et blinkskudd som du får godt betalt for. En viktig ting om du skulle finne på å reise til slike høyrisiko-områder for å prøve å få blinkskuddet ditt er å ha dieselbil og ikke bensinbil. Dieselbiler brenner. Bensinbiler eksploderer. Fikk tipset fra en kamerat av faren min som har tilbragt en del tid i slike områder. Hva han gjorde der skal jeg ikke gå inn på. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Nei, bensinbiler eksploderer ikke. Tanken er ikke under stort nok trykk til at det skal si PANG. Men brenne godt, ja det gjør det. Om man blir beskutt er uansett bilen ens minste problem. Endret 21. mai 2008 av ze5400 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Den er grei. Bare refererte til det jeg har blitt fortalt, så kan ikke gå 100% god for sannhetsgehalt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dra dit, ta gode bilder, dra til en avis med bildene. Er de gode, og du gjør dette mange nok ganger, så får du nok etter hvert fast jobb. I hvert fall om du kan skrive litt i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå