Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler meg som en idiot etter sex.

Gjest Idiot21

Anbefalte innlegg

Gjest Idiot21

Hei, der jeg jobber har jeg merket at ei jente flørter med meg. Gidde ikke gå inn på alt det hun sier og gjør men jeg har ikke tenkt så mye på det da jeg ikke har følt noe for henne, men igår så ba hun meg hjem på en kaffe og jeg tenkte at det kunne vel vært greit, hadde ikke noe bedre å gjøre uansett og hun er lett å prate med.Det hele endte i med at vi hadde sex og at jeg stakk på morgenkvisten uten å si ett ord. Angrer noe jævlig egentlig da jeg ikke har noen reelle følelser for henne og i mine øyne så er ONS noe drit. Har ikke snakket med henne etter igår kveld men, hva faen skal jeg si?. Unnskyld, jeg føler ingenting for deg men jeg snublet og penis falt inn i deg? :/. Mulig jeg utvikler noen følelser men akkuratt virker det utrolig dumt å bli med henne hjem da hun kanskje forventer noe mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aii, ikke helt bra.. Høres ut som du fikk ett lite standard dagen derpå-panikkanfall der ja. Greit nok hvis dere var enige om at det var ONS, men ettersom hun jobber med deg og flørter med deg til vanlig så høres det nesten ut som hun vil noe mer. Som sagt ovenfor så vil hun nok hate deg en liten stund, men be om unnskyld da hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jolil123_*

Huff, hadde ei sist fredag.. ei bekjent, dro hjem til my place for å se en film, å bare chille liksom.. ho er ei søt jente å sånn, var egentlig litt interrisert i ho :p men uansett, så ligger vi på sofaen å ser på film..

Plutselig sier ho til meg " kan vi ta dyna over oss"

å da fikk jeg en milion skitne tanker : p

så gikk det en stund så sier " Gidder du å holde rundt puppen min, å bare klemme sånn hardt"

å jeg er jo gutt, å nølte ikke :D:D:D

Det endte jo med sex, å jeg har snakket med ho i ettertid, men virker ikke som ho ville noe mer :p

kanskje jeg ble brukt jeg vet ikke, men det var vertfall SYKT pinelig dagen etter...

men trorke jeg skal satse på ho egentlig :p

Lenke til kommentar
Hei, der jeg jobber har jeg merket at ei jente flørter med meg. Gidde ikke gå inn på alt det hun sier og gjør men jeg har ikke tenkt så mye på det da jeg ikke har følt noe for henne, men igår så ba hun meg hjem på en kaffe og jeg tenkte at det kunne vel vært greit, hadde ikke noe bedre å gjøre uansett og hun er lett å prate med.Det hele endte i med at vi hadde sex og at jeg stakk på morgenkvisten uten å si ett ord. Angrer noe jævlig egentlig da jeg ikke har noen reelle følelser for henne og i mine øyne så er ONS noe drit. Har ikke snakket med henne etter igår kveld men, hva faen skal jeg si?. Unnskyld, jeg føler ingenting for deg men jeg snublet og penis falt inn i deg? :/. Mulig jeg utvikler noen følelser men akkuratt virker det utrolig dumt å bli med henne hjem da hun kanskje forventer noe mer.

Det at hun flørter på jobben behøver ikke å bety at hun er ute etter noe annet enn sex. Kanskje hun bare hadde lyst på pikken din, og det fikk hun jo. Og hvis hun har lyst på den igjen vil du jo merke det, og da kan du jo si at "det her går ikke".

Lenke til kommentar
Gjest Idiot21

Hun ringte meg idag og vi ble enig om å dra å spise middag til helgen. Uansett hva jeg føler nå så er hun veldig snill og hyggelig så det skader vel ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...