Munty Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hallo! Jeg har hatt en del fusk med datamaskinen min etter re-installering av operativsystem. (Win XP 32-bit) Problemene er at hvis jeg skal gå inn på for eksempel kontrollpanel henger hele explorer.exe prosessen seg opp og jeg må starte prosessen på nytt. Dette skjer også noen ganger bare når jeg åpner min datamaskin eller ser litt rundt i mapper. Noen kategorier i kontrollpanel fungererger ikke i det hele tatt som "nettverkstilkoblinger". Jeg trenger spesielt nettverkstilkoblinger nå, så hvis noen har en ide som innebærer noe annent enn re-installering av operativsystem så si det først Takk! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tyder på at du ikke har installert divere for hovedkortet (fulgte med hovedkort eller maskin). Dette må gjøres som første punkt etter at OS er installert. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Betyr det at jeg MÅ re-installere OS eller finnes det en annen måte? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nei, Hovedkortsdriveren installeres etter at operativsystemet er lagt inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå