Raste Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei. Fikk ny pc idag etter min forrige måtte byttes da ikke verkstedet ikke greide å reparere det. Men fikk bluescreen problem idag, og syns det er temmelig irriterende. Det skal jo ikke komme på en ny maskin. Jeg mistenker kanskje at det er noe med nettverksgreier eller noe sånt, leste i stickyen, men skjønte litt lite hva som sto der. Den feilkoden jeg får er denne: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (d1)! Noen som har en anelse på hvordan jeg kan få fikset dette problemet? Så lurer jeg på en ting til, hva er windbg? Raste Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei. Fikk ny pc idag etter min forrige måtte byttes da ikke verkstedet ikke greide å reparere det. Men fikk bluescreen problem idag, og syns det er temmelig irriterende. Det skal jo ikke komme på en ny maskin. Jeg mistenker kanskje at det er noe med nettverksgreier eller noe sånt, leste i stickyen, men skjønte litt lite hva som sto der. Den feilkoden jeg får er denne: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (d1)! Noen som har en anelse på hvordan jeg kan få fikset dette problemet? Så lurer jeg på en ting til, hva er windbg? Raste Virker maskinen delvis eller? Du kan jo gå inn på enhetsbaehandling, og se om du ser noen feil der. Du kan jo også laste ned siste drivere... Men om du ikke har installert andre ting, eller gjort andre endringer, så skal ikke dette skje med ny pc. Om du ikke finner ut av det, så kan du prøve å ta en recovery. Om ingenting hjelper, så lever maskinen tilbake igjen. Krev da å få byttet den, eller at de fikser problemet på stedet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Maskinen fungerer supert det, utenom at jeg får bluescreen. Jeg har oppdatert noen drivere, kan det være problemet? Kan jo ta med problemdetaljene som jeg fikk nå: Problemsignatur: Navn på problemhendelse: BlueScreen Tilleggsinformasjon om problemet: BCCode: d1 BCP1: FFFFD24C BCP2: 00000009 BCP3: 00000008 BCP4: FFFFD24C OS Version: 6_0_6000 Service Pack: 0_0 Product: 768_1 Filer som bidrar til å beskrive problemet: C:\Windows\Minidump\Mini052008-10.dmp C:\Users\Joachim\AppData\Local\Temp\WER-137764-0.sysdata.xml C:\Users\Joachim\AppData\Local\Temp\WER59E2.tmp.version.txt Endret 21. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Bumper denne litt, har forsatt samme problemet hjemme. Kan problemet være det trege nettet mitt som jeg har hjemme? Har veldig dårlig linje hjemme! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Ikke en eneste som vet? Har forsatt problemer og hvis jeg ikke får fikset dette så bruker jeg DOA garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå