homo_ape Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Halla Jeg har en Peaugot Speedfight 2 Furious som gjør ca 50 km/t men skulle gjerne hatt den til å gå fortere. Jeg har tatt av variatorskive(men har original variator og lodd) og satt på TechniGas effektannlegg. Jeg merker ikke noe forskjell bortsett fra i nedover bakker der den gjør 60-70 km/t. Akselerasjonen er fortsatt lik som før. Jeg har også prøvd med trimvariator fra crashnburn men den gikk like fort og dårligere akselerasjon. Har også prøvd å bytte loddene som fulgte med den nye variatoren og det var ikke noe forskjell bortsett fra dårlig akselerasjon Noen som vet hva jeg kan gjøre for at den skal gå bedre? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hmm.. Hadde en kompis med en sånn som fint gikk i 80-90. Det sitter ikke flere plomber da? Sånn ring i forgasseren eller turtalls sperre ellerno.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du har tatt plomba i eff. anlegget og bytta dyse regner jeg med..? Lenke til kommentar
homo_ape Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 det er TechniGas effektanlegg på den og varatior plate er tatt ut... Bytting av variator hjelper heller ikke... Har hørt noe om at det sitter en sperre i luft filteret.. noen som vet noe? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Ja, men det er jo plombe i effektanlegget også. Har du tatt ut den og bytta dyse? Endret 23. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
homo_ape Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 nei den har jeg ikke fjernet... si gjerne hvordan hvis du har mulighet og dysa har jeg ikke no greie på... tror den sitter inne i forgasseren hvertfal så har ikke såå mye peil, men litt teknisk innsikt da.. Hadde vært konge om du hadde forklart litt hvis du har mulighet Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kan tenke meg plomba sitter i munningen på eksosanlegget før svana. Antakeligvis bare å kakke ut med et stort flatt skrujern og en hammer. Har et bilde av den dysa som skal skiftes: Det er den i midten (den som er skrudd litt ut) Lenke til kommentar
homo_ape Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Tusen hjertelig takk Det var veldig snillt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå