Markus84 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hei! Jeg hadde bestilt et hovedkort fra Netshop, og jeg bestilt resten (f.eks skjermkort, ram etc.) som passet til hovedkortet, MEN det var vist noe feil med den så nå skal jeg få velge et på lageret deres, og de har vist ikke mer igjen av hovedkortet som ble ødelagt, så jeg må ha et nytt et nå (Fra netshop) Så det jeg trenger hjelp til er å finne et nytt et. Hovedkortet MÅ passe til: Socket LGA775 PCI Express 2.0 eller bare at det funker Ram: PC6400 Pris:Rundt 1000-1500 (Max 2000) (VIS dere ikke forstår hva jeg mener eller trenger mer info så bare si ifra) BTW! Prosessoren er LGA775 .. hva er forskjellen mellom 775 og LGA 775? det samme? Takker for all hjelp Endret 20. mai 2008 av Markus84 Lenke til kommentar
Entim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dette eller dette ville jeg gått for med de spec du gir Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 ja. får se hvis ikke noen andre har noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå