Gå til innhold

Sniktitt på WarCraft III: The Frozen Throne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blizzard gjør ein så fordømte sjukt dårleg jobb å balansere det

nightelf er totalt ødelagt nå

human ruler verre enn nokonsinne

Jeg vet du har spilt mange kamper i vanilla, men hvor mye har du spilt av betaen? Jeg synes ikke det er noen tvil om at spillet er mer balansert enn det har vært før, mye takket være de nye mulighetene. Jeg tror noen av dagens problemer kommer vel så mye av at vi enda ikke har oppdaget de mektigste taktikkene, fremfor at spillet er dårlig balansert. Det er en del mindre problemer, men alt i alt er TFT hestehoder bedre enn vanilla på alle områder.

Lenke til kommentar

eg har vell 500 kamper med random som race på warforge

lettaste er uten tvil human

mass spellbreakers med am og bm er jo LOL!!!

kan storkose deg med blizzard og flamestrike

uansett på høgare nivå så må du mikse litt, men clap er enda for sterk...gjør altfor mykje skade i forhald til Warden FOK og TC's stomp

blizzard og flamestrike er ekstremt effektivt enda...combo bruk av dei 2 spellsa slakter hæren din fort

Det funker sånt at først bruker du blizzard på unitsane også flamestrike lenger bak...så det ender med at du springer ut av isbitane som regner og oppi flammehavet!

priests healer så det smeller, den spellen har blitt kraftig buffa. Er jo nesten som orc hw.

Og human ruler nightelf uten å svette, archers og hunts dør som fluer mot tier 1 human som har riflemen og defend..og gjerne bolt så dei kan omringe dh/warden/kotg lett og drepe han, eller få han til å waste tp

andre ting som er sjuke er at basane har ALTFOR bra forsvar...burrows Black Citadel og Aows gjør sykt damage, angriper du først så taper du :(

også har du den evige spammen av alle aoe spells, dei er jo så kraftige og du kan ikkje gjør ein skit mot det

Vanilla war3 er ijallefall betre balansert enn tft er nå, er vell bare human og ne som har litt større fordeler i vanilla. Merk at aows er ikkje så sjukt overpowera som mange trur...det største problemet er egentleg at dei ikkje koster food.

Og til slutt, NE mot NE kamper er så kjedelege...mass archers og mass aoe spell abuse

Lenke til kommentar
andre ting som er sjuke er at basane har ALTFOR bra forsvar...burrows Black Citadel og Aows gjør sykt damage, angriper du først så taper du

Grunnen til det er vel for å tvinge folk til å bygge siege, det er jo en grunn til at man har siege. :wink:

Også har vel siege våpna fått no speed-boost eller no slik?

Lenke til kommentar

eg fatter ikkje kva du meiner

siege funker, men ikkje mot desse superforsvars greiene

black citadel har jo 2000 hp + repair

altså det tar sin tid enda med siege å få det ned

har du for mykje siege så bli du overbemanna fort

Lenke til kommentar

I TFT kommer du heller ingen vei med å bare masse en type units (bare dryads eller witch doctors f.eks) , man må variere, så det blir genialt... :woot:

og selv i vanilla er ballista push effektivt når det er en erfaren spiller som utøver det, så siege har sine fordeler det...

Lenke til kommentar
og selv i vanilla er ballista push effektivt når det er en erfaren spiller som utøver det, så siege har sine fordeler det...

Ballistaes har blitt nerfa mht damage og er nå bare 3 food. Derfor er det ikke like greit å ta ned en death star med bare to listas :)

Lenke til kommentar
Ballistaes har blitt nerfa mht damage og er nå bare 3 food. Derfor er det ikke like greit å ta ned en death star med bare to listas  :)

Da bruker man vel helst flere enn to? :wink: Men såklart, avhenger også på situasjonen.

dryads eller witch doctors f.eks) , man må variere, så det blir genialt...  

Jeg så på en replay med Tillerman mot en annen. Begge var Night Elf.

Da bygde tillerman bare AoW's og ballistaer, og han andre bygde ballistaer og Druids Of The Talon. :shrug: (Det var på Lost Temple)

Btw, Death Star er black Citadel ja. Såvidt jeg har fått med meg.

Ett spørsmål: Er warforge lov å bruke? Siden det lar deg få spille beta'n selv om du ikke ble valgt?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...