Macint0sh Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ekspansjonen til et av fjorårets desidert beste spill er på vei. WarCraft III: The Frozen Throne kommer til å inneholde en stor ny kampanje med spilletid opp mot det originale spillet. I tillegg kommer nye helter til hver rase, nye spillmekanikker og et forbedret Battle.net. Gamer.no har hatt muligheten til å ta turen tilbake til Azeroth og er her for å fortelle deg hva du har i vente. Les hele sniktitten Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 kan nesten ikke vente på å prøve det *misunnelig på beta-testerne* Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Skikkelig grundig sniktitt, spennende lesning, som alltid Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 grei artikkel selv om det var en del småfeil, men uansett : for de som er vil vite litt mer om fronzen throne og hva folk syntes om beta'n burde skjekke disse sidene: www.battle.net/war3 www.warcraftiii.net www.war3pub.net www.war3.com *heia på warforge* Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Glimrende preview. Gleder meg vilt til å spille FT. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 for de som er vil vite litt mer om fronzen throne og hva folk syntes om beta'n burde skjekke disse sidene: Eller evnt. vente til vi kommer med del 2 av denne sniktitten, hvor vi gjennomgår betaen grundig. :-) Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 del2 :D blir den mere fokusert på enhetene? (www.war3.no) Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 del2 :Dblir den mere fokusert på enhetene? (www.war3.no) Hei, Det er jeg dekker beta-testen for Gamer.no. I denne del 1 la vi vekt på bakgrunnsinformasjonen og ga en oversikt over hva som er nytt og forandret. Videre vil vi bringe ekslusive skjermbilder og i senere deler ta for oss hvordan endringene fungerer i praksis, hvordan gameplayet har endret seg og lignende. Mye spennende lesning for WarCraft III-tilhengere altså! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jævelig morro at kameraten min får til warforge men ikke jeg! det nekter bare og funke selv om vi har gjort det samme. grrr Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Bra artikkel, men jeg stussa litt på denne: I vanilje-WarCraft har det etter hvert blitt populært å trene mengder med "Druids of the Talon". Vanilje? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Vanilje? En vanlig måte å referere til original-spillet etter at en tilleggspakke har blitt annonsert/lansert. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 nyyydelig preview, og med tanke på at det faktisk er en del til så er det bare en ting å si: SE NÅ Å FÅ UT DEN JÆVLA FINGERN! neida, gjør det grundig, for all del... gleder meg villt til å spille det, og selv om jeg har visst dette i to og en halv uke så var det flott å endelig lese det på norsk... :smile: dette er flott jobbing... jeg synes det er dumt at så få får prøve betaen... (jada, vet det er på grunn av at de vil ha så mange som mulig samtidig, og så videre og så videre, MEN...) synes riktignok de nye NE-unitene virker en vag smule...eiegode? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Vanilje? En vanlig måte å referere til original-spillet etter at en tilleggspakke har blitt annonsert/lansert. Har aldri jeg hørt før iallefall.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Del 2 av denne sniktitten er nå publisert. http://www.gamer.no/sniktitter/warcraft_3_...n_throne/del_2/ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 " Alvenes nye helt, "Warden", har blitt meget populær. Dette er mye takket være hennes "Fan of Knives"-angrep som på høye nivå kan slakte motstanderes hær momentant. " " "Humans" har opplevd å bli en virkelig stormakt i ekspansjonen, og har nå en rekke enheter som kan skape frykt hos motstanderen. " hmf, som om ikke alvene og menneskene var mektige nok fra før av... Bra at Ancient of War rush blir ubrukelig nu! Og de nøytrale heltene blir Veldig lite brukt... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Må si at jeg har forandret mening om Warcraft nå. Før sa jeg at jeg ikke var spesielt fan av disse spillene, men nå er det i ferd må å snu. Har nettopp kjøpt WC3 Collectors Edition nå og spiller spillet masse. tror jeg er blitt WarCraft fan jeg også ja. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Warcraft eier RTS-sjangeren... Men warcraft vanilla e altfor ubalansert... Derfor gleder jeg meg noe sinnsykt til TFT... Der virke det som om Undead e 'overpowered' for tia Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Warcraft eier RTS-sjangeren... Men warcraft vanilla e altfor ubalansert... Derfor gleder jeg meg noe sinnsykt til TFT... Der virke det som om Undead e 'overpowered' for tia Referer du til "Death star" bygingen dems eller destroyer's eller hva de heter (statuene eller no)? Gleder meg bare mere og mere til The Frozen Throne jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg