Requi Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Søkte på Bikez.com, og ser at en Derbi DRD Racing Sm har 8,5 HK. Dette kan da ikke være sant? ... Bikez.com vill-leder meg og mange andre ser det ut som, med informasjon som er feil. På Aerox så er det 2,1 HK ifølge den siden. Kan noen si meg hvor mange HK orginalt en... : Yamaha Aerox Peugeot Speedfight 2 Gilera Runner Derbi DRD Racing TGB R50X Peugeot JetForce ...har? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 altså, når du ikke engang klarer lese at jeg har postet hvor mange hk/kw aeroxen min har, tviler jeg på du gidder lese andre svar også. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) altså, når du ikke engang klarer lese at jeg har postet hvor mange hk/kw aeroxen min har, tviler jeg på du gidder lese andre svar også. Leser alt som blir skrevet her jeg, og om jeg ikke husker feil så sa du at du "tror" at Aerox har 4,5 HK. Jeg vil vite slike ting sikkert, og det var ikke snakk om bare Aerox i posten øverst på side 6, men også bl.a DRD, Speedfight osv. Takker for alle svar. Ser på sider at effekten er i KW og ikke i HK. Jo mere KW de har, jo mere HK? Endret 1. juni 2008 av Baloni Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hvorfor leter du ikke bare opp informasjonen selv? Det er jo ikke værre enn at du går på hjemmesiden til yamaha f.eks å sjekker. Siden jeg føler meg veldig snill i dag kan jeg hjelpe deg med en. Aerox R: 2 kW (2,68 hk) Aerox Race Replica: 2kW (2,68 hk) Endret 1. juni 2008 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kan ikkje nokken her på forumet få opp en poll slik ein kan sjå kven som er best... Scooter eller moped? Thats easy Men scooter... Det tar rett og slett av!!! Lenke til kommentar
Requi Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Så Millenium, KW har en direkte sammenheng med HK? Jeg vet da ikke ved impuls at 2kW er 2,68 HK. Hvordan finner man ut det? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ingen av delene er "best". Hvert til sitt bruk. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 For det meste fram og tilbake fra skole, venner, trening og andre ting. Tror ikke jeg kommer til å trimme, siden det er så mange kontroller her i området. Drit i hele moped greia å kjør opp til lett sykkel Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Så Millenium, KW har en direkte sammenheng med HK? Jeg vet da ikke ved impuls at 2kW er 2,68 HK. Hvordan finner man ut det? Hørt om Google? Google f.eks "KW to HP Converter/calculator" Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 altså, når du ikke engang klarer lese at jeg har postet hvor mange hk/kw aeroxen min har, tviler jeg på du gidder lese andre svar også. Leser alt som blir skrevet her jeg, og om jeg ikke husker feil så sa du at du "tror" at Aerox har 4,5 HK. Jeg vil vite slike ting sikkert, og det var ikke snakk om bare Aerox i posten øverst på side 6, men også bl.a DRD, Speedfight osv. Takker for alle svar. Ser på sider at effekten er i KW og ikke i HK. Jo mere KW de har, jo mere HK? Da har du ikke lest grundig nok: Sjekka vognkortet nå, og det viste seg at min (02 mod) har 2,7kw (3,6hk). kan godt hende tgb-en går bedre i aks og bakker, men dette er så lite at det ikke er noe å bry seg om spør du meg. dessuten; hva tror du er lettest å selge? folk vil ha kjente merker, og dette er ikke uten grunn. kan legge til at jeg har ca samme kroppsbygning som deg, baloni. et par cm høyere bare. men som sagt før her: test ut alle, så blir det mye lettere for deg. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 "mopeder går bedre"? - 50cc går dass uansett! gå for scooter! det er så sinnsykt mye mer komfortabelt, og ser ikke så harry ut. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tok av et sånt rør som blåste varm eksos inn i luftfilteret idag, ytelsen/draget i bakkene økte betraktelig. "Hot air charged" var altså en plombering.. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg sier bare scooter for den late, og moped for de som vil ha det litt mer morro med kjøringa Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kan du fortelle meg hva som er så morsomt med å gire opp 5 gir 0-45 km/t? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg kjører scooter fordi det er CHILL. Ja, jævlig kjedelig å kjøre en utrimmet scooter som går i 50 km på flaten, men faen heller; jeg slipper å gå. En trimmet moped er knallgøy å kjøre, men er stress. Uansett er en utrimmet moped dritkjedelig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Nå skal linken virke http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...s=7&tot=134 Synes dere at dette er et bra kjøp? Den er jo kjørt endel, men har det så mye å si? Å det er jo 2001 modell men koster jo bare 9000. Endret 7. juni 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kan du fortelle meg hva som er så morsomt med å gire opp 5 gir 0-45 km/t? Kan du fortelle meg hva som er så gøy med å holde et vrihåndtak hele tia 0-45km/t? Man kan ihvertfall være litt mer fleksibel med gir. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...s=6&tot=134 Synes dere at dette er et bra kjøp? Den er jo kjørt endel, men har det så mye å si? Å det er jo 2001 modell men koster jo bare 9000. Linken funker ikke. Kan du fortelle meg hva som er så morsomt med å gire opp 5 gir 0-45 km/t? Kan du fortelle meg hva som er så gøy med å holde et vrihåndtak hele tia 0-45km/t? Man kan ihvertfall være litt mer fleksibel med gir. Syns det er mye bedre enn å gire ørten ganger for å sakte aksellerere opp til 45 km/t... Syns girmoped ser vulgært ut. Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 En fyr jeg kjenner sier at en yamaha aerox har 25 hk, kan dette stemme?! Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 En fyr jeg kjenner sier at en yamaha aerox har 25 hk, kan dette stemme?! Ja, du kan få trimsett med oppimot 30hk i aerox siden det er AM6 motor hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå