Requi Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 JogR syns jeg faktisk er litt nice etter jeg har sett litt på de. Er det f. eks et godt og bra alternativ? Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har hatt Jog-RR selv, var veldig fornøyd med den. Praktisk og fin scooter, men for meg ble det for kjedelig å kjøre, så jeg solgte den(Uten tap !) (kjører Honda MT5 nå ) Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har JogR sjølv. Kjørt nesten 800km (ikkje så mykje) uten noen problem. God å sitte på, plass til hjelmen under setet, han går godt og er veldig lett i forhold til andre scooterar. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 JogR syns jeg faktisk er litt nice etter jeg har sett litt på de. Er det f. eks et godt og bra alternativ? Tja.. spørs det, den er endel mindre enn nevnte scootere her da, men sier det igjen: PRØVEKJØR! Syns Aerox'n var akkurat på grensen for meg, så kunne ikke tenke meg hvordan Jog R ville blitt. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Kjører Suzuki Tsx 2000mod har 66ccm trimsylinder og 54_15 dreving går i 70-80 på flata, og 60-70 i oppoverbakke, drar godt på turtall og veldig artig å kjøre med god aksing. sinnsykt mye artigere å kjøre enn scootere. Peace. Endret 27. mai 2008 av Pliscin Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Ja det er sant at Skruzukiene er kjempemorsomme og billige og motoren går i 100år.. Men det er jo en grunn til at man kaller dem Skruzuki.. Er vel som R/C biler: ca 30% kjøring og 70% mekking Noen som gjetter hva som skjer på bildet? Er forresten en TX/TSX^^ Endret 27. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Scootere dekker ikke behovet for folk som skal kjøre andre steder enn i gata. Ta mopeden en tur ut i skogen, det er gøy det! Dessuten sitter man som på en stol på en scooter, mens på en moped så skrever man over og setter seg som en mann! Endret 27. mai 2008 av Dux ducis Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Scootere dekker ikke behovet for folk som skal kjøre andre steder enn i gata. Ta mopeden en tur ut i skogen, det er gøy det! Dessuten sitter man som på en stol på en scooter, mens på en moped så skrever man over og setter seg som en mann! Trodde det var dama som skulle gjøre det, men har visst misforstått Lenke til kommentar
Requi Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Hvordan er dealen med "Single Arm" på Peugeot Speedfight 2 egentlig? Demperen som holder framhjulet. Noen som kan være litt representant for Speedfight 2, som kan snakke litt rundtom den scooteren ? Ting du mener er positive, og ting du mener er negative. Skriv så mye dere bare orker om den. Jo lengre innleggene er (ikke tull), jo gladere blir jeg (og alle andre som er i samme båt som meg, som også leser tråden). Peace out, Baloni Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Scootere dekker ikke behovet for folk som skal kjøre andre steder enn i gata. Ta mopeden en tur ut i skogen, det er gøy det! Dessuten sitter man som på en stol på en scooter, mens på en moped så skrever man over og setter seg som en mann! Trodde det var dama som skulle gjøre det, men har visst misforstått Nei nei! Som en skikkelig cowboy i den gamle vesten. Eller på en Harley! Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg liker moped best, fordi jeg synes de ser mye bedre ut, bredre å sitte på og er bedre å kjøre Lenke til kommentar
Requi Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Hvordan er dealen med "Single Arm" på Peugeot Speedfight 2 egentlig? Demperen som holder framhjulet. Noen som kan være litt representant for Speedfight 2, som kan snakke litt rundtom den scooteren ? Ting du mener er positive, og ting du mener er negative. Skriv så mye dere bare orker om den. Jo lengre innleggene er (ikke tull), jo gladere blir jeg (og alle andre som er i samme båt som meg, som også leser tråden). Peace out, Baloni Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vel, du kan jo sjå korleis han gjorde det hos forbrukerrådet: http://www.forbrukerradet.no/produkter/5738/ Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Skulle gjerne ha sett mopeder også med variomatic ettersom disse leveres med opp til 5HK med hastighetsbegrensning i variatoren istedenfor å strøype motoren som mopeder blir.Mange scootere som går like for oppover som nedover ettersom motoren i seg selv er sterk nok til dette. Trist da å bli frakjørt i oppoverbakke av en utrimma scooter. Mopeder blir ikke strupet i mottoren da, er bare en plombe i svanehalsen på de fleste merker. eller så er det turtallsperre på noen få også. da går de jo 70-80 Off topic ja:p Lenke til kommentar
Requi Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Søkte på Bikez.com, og ser at en Derbi DRD Racing Sm har 8,5 HK. Dette kan da ikke være sant? ... Bikez.com vill-leder meg og mange andre ser det ut som, med informasjon som er feil. På Aerox så er det 2,1 HK ifølge den siden. Kan noen si meg hvor mange HK orginalt en... : Yamaha Aerox Peugeot Speedfight 2 Gilera Runner Derbi DRD Racing TGB R50X Peugeot JetForce ...har? Endret 29. mai 2008 av Baloni Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvor fort går Aerox orginalt på flata? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) 45-50 vel..? (Eller 50-55 speedo..) Endret 30. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 45-50 vel..? (Eller 50-55 speedo..) Mange jeg kjenner har scootere som går helt opp til 70 Km/t orginalt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jaja.. Jeg kjenner mange som har mikrofly som gjør mach 2.. Men i nedoverbakke er det mulig Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jaja.. Jeg kjenner mange som har mikrofly som gjør mach 2.. Men i nedoverbakke er det mulig Hehe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå