Gå til innhold

A7N8X Deluxe + AMD XP2500+ Hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bruk hardisken ikke noe problem lag en mappe og kall den f.eks bios.

Lagre biosen jeg sender deg der.

gå så til asus update og scroll deg til:

update bios from file

-next og gå til bioskatalogen hvor du lagret biose-next.

er jo enig i det med hardisken, men det kommer jo annpå bruker han ntfs så synes hardisken ikke dos da! men hvis det er sånn at man kan innstallere biosen i windows så skulle jo det ikke være noe problem da

nå vet jeg ikke hvordan det er å innstallere bios på det kortet men av erfaring så stoler jeg mest på oppgradering av bios gjøres i dos :shrug:

ja jeg var skeptisk også til og begynne med men nå etter 2 oppdateringer på asusnforce kortet mitt og 3 på p4b533 kortet er jeg ikke det lenger.

Det kan jo gå dritt, men det er en sjanse man tar frivillig :D

Lenke til kommentar

har du sjekket litt rundt i bios? vil tippe det er noen innstillinger der

kjører du med 1 eller 2 minne brikker? ikke at det skulle ha noe å si da tror jeg? bare litt nyskjerrig

har ikke mye peil når det gjleder minne, men jeg vil nok tro at det er riktig med 333 :shrug:

men sjekk litt innstillinger i bios, det er som regel der man for gjort de viktigste innstilnger på cpu,minne,skjermkort ect.

Lykke Til :yes:

Lenke til kommentar

bios på asus a7n8x deluxe er enkelt last ned biosen fra asus webside for den biosupgtade asus har funker stort sett ikke.legg biosen på en disket staet pc på nytt trykk inn alt+f2 tur jeg men det står i oppstarten.skriv inn biosnavne og asusen legger biosen inn.er du i tvil om du legger inn rett bios for hovedkortet så sier asusen fra.for dere med ati 9500 pro and+så må dere legge inn den nyeste biosen før dere legger inn ati drivern.hvist ikke kutter hovedkortet ut og staeter på nytt og om igjen.uanset er det enkelt og oppgradere biosen på dette kortet men autoupdaten virker dårlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...