En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Har ntfs, og den vil ikke oppdatere i windows tingen Lenke til kommentar
airguard Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 bruk hardisken ikke noe problem lag en mappe og kall den f.eks bios.Lagre biosen jeg sender deg der. gå så til asus update og scroll deg til: update bios from file -next og gå til bioskatalogen hvor du lagret biose-next. er jo enig i det med hardisken, men det kommer jo annpå bruker han ntfs så synes hardisken ikke dos da! men hvis det er sånn at man kan innstallere biosen i windows så skulle jo det ikke være noe problem da nå vet jeg ikke hvordan det er å innstallere bios på det kortet men av erfaring så stoler jeg mest på oppgradering av bios gjøres i dos ja jeg var skeptisk også til og begynne med men nå etter 2 oppdateringer på asusnforce kortet mitt og 3 på p4b533 kortet er jeg ikke det lenger. Det kan jo gå dritt, men det er en sjanse man tar frivillig Lenke til kommentar
airguard Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har ntfs, og den vil ikke oppdatere i windows tingen hmm har ntfs sjøl og funktet for meg ? nå er jeg tom for gode (eller dårlige ) ideer ? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har ntfs, og den vil ikke oppdatere i windows tingen Prøv i dos! som jeg sa på min pc funker det IKKE å oppgradere i windows what so ever, men i dos 2.sek så er det bare å restarte å se at den nye biosen er innstalert Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Prøv å zippe opp fila først Ahhh nå funka det, måtte bare zippe opp fila først :oops: Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ja da håper jeg virkelig at en ny bios løser alle probleme for deg, lykke til i hvertfall, si hvordan det går for jeg har veldig lyst på det hovedkortet selv Lenke til kommentar
airguard Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 LOL regna med at du hadde gjort det Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 neida, men jeg har fulgt med på nesten alle tråder som har dukket opp om det kortet det jeg har VELDIG lyst på det Så funker alt nå eller? fant den cpu og slikt? Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Finne Cpuen og slikt, får 12500 i 3dMark2001SE med 512 DDR ram 9700Pro XP 2500+ Barton Er ikke dette litt lite ?? Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Minne kjører på 166Mhz er det rett ??? Skal det ikke kjøre på 333 Har PC3200 ram Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 har du sjekket litt rundt i bios? vil tippe det er noen innstillinger der kjører du med 1 eller 2 minne brikker? ikke at det skulle ha noe å si da tror jeg? bare litt nyskjerrig har ikke mye peil når det gjleder minne, men jeg vil nok tro at det er riktig med 333 men sjekk litt innstillinger i bios, det er som regel der man for gjort de viktigste innstilnger på cpu,minne,skjermkort ect. Lykke Til Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 en minnebrikke, neste 512 brikke kommer neste lønning trur 166 er rektigt, 166x2 = ca 333mhz Lenke til kommentar
airguard Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 166 er riktig ja :)12500 er greit nok i 3dmark2001. har du prøvd 3dmark03 ? Lenke til kommentar
ernpeder Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 bios på asus a7n8x deluxe er enkelt last ned biosen fra asus webside for den biosupgtade asus har funker stort sett ikke.legg biosen på en disket staet pc på nytt trykk inn alt+f2 tur jeg men det står i oppstarten.skriv inn biosnavne og asusen legger biosen inn.er du i tvil om du legger inn rett bios for hovedkortet så sier asusen fra.for dere med ati 9500 pro and+så må dere legge inn den nyeste biosen før dere legger inn ati drivern.hvist ikke kutter hovedkortet ut og staeter på nytt og om igjen.uanset er det enkelt og oppgradere biosen på dette kortet men autoupdaten virker dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå