En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Får Unknown CPU at 1100Mhz hadde samme problem med det gamle msi kortet og XP1800 da bare flytta eg en jumper, også minne går bare på 200mhz Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Du kjører sikkert fsb på 100. Prøv "load optimized defaults" eller en annen options hvor du kan sette fsb riktig. Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Hva skal fsb stå til vanligt og external cpu frekvens ?? Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Kan eg få alle tallene som hva cpu`en skal være. Men skal den si Unknown Cpu Type i starten, skal det ikke stå XP2500 XP ?? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Last ned ny bios, tror man må ha det for at den skal identifisere Barton kjernen, gjør det først, så gå inn i bios å gjør som en sa ovenfor her, finn en funksjon som heter noe i nærheten av: load optimized defaults er ikke 100% sikker på dette, så rett meg hvis jeg tar feil, men jeg tror det viktigste er en BIOS oppgradering Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Finner ikke noen ny bios, ASUS update finner ingen ny bios og eg kommer ikke inn på Download på Asus.com Lenke til kommentar
airguard Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 pm email adressa di så skal jeg sende den til deg. burde virke da. evnt. prøv her først: http://www.asus.com.tw/support/download/se...me=an8d102a.zip det er vel asus a7n8x deluxe du har ? edit : ja det var det iflølge hovedtexten Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Unable to read BIOS image Please press EXIT button to exit Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Får eg når eg bruker den ASUS update Lenke til kommentar
airguard Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ok prøv her muligens bedre : http://www.asus.com.tw/support/download/it...=A7N8X%20Deluxe Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 uansett kefforen eg bruker så får eg samme feilmelding Lenke til kommentar
airguard Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ok privat melding da så sender jeg den, bruk asus update for og installere den da også, men velg update from file og gå til dit du lagra den. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 kan hende jeg er helt på jordet her, men prøv å ta ut bios batteriet en liten stund, for da blir alle innstilnger du har bølla med i bios borte, hvis du har prøvd deg litt fram i bios da? kan jo hende du har stilt på noe du ikke burde så hvis du tar ut batteriet setter det inn igjen etter en liten stund og det første du da gjør er å boote i dos innstallere ny bios fra floppy, det er det beste jeg kommer på i farta hvis ikke det funker, da vet ikke jeg hva som er feil i hvertfall Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 floppy ja men ja jo viss hva eg ikke har floppy dritten kobla til da Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 floppy ja men ja jo viss hva eg ikke har floppy dritten kobla til da Kan eg bruke en cd isteden?? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ja jeg tror det ville funke hvis du har en boot cd og bios på en cd så tror jeg du skulle være safe Lenke til kommentar
airguard Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 bruk hardisken ikke noe problem lag en mappe og kall den f.eks bios. Lagre biosen jeg sender deg der. gå så til asus update og scroll deg til: update bios from file -next og gå til bioskatalogen hvor du lagret biose-next. med asus updat oppdaterer du jo biosen i windows uansett og trenger ikke floppy. Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 airguard: det funker ikke, den vil ikke lese noen bioser Lenke til kommentar
airguard Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hmm har du noen bioser den kan lese da ? du kom jo ikke inn på asus update ? err har du lagt inn asus update (programmet) som fulgte med cden som kom med hovedkortet. (tror kankje jeg har misforstått litt) Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 bruk hardisken ikke noe problem lag en mappe og kall den f.eks bios.Lagre biosen jeg sender deg der. gå så til asus update og scroll deg til: update bios from file -next og gå til bioskatalogen hvor du lagret biose-next. er jo enig i det med hardisken, men det kommer jo annpå bruker han ntfs så synes hardisken ikke dos da! men hvis det er sånn at man kan innstallere biosen i windows så skulle jo det ikke være noe problem da nå vet jeg ikke hvordan det er å innstallere bios på det kortet men av erfaring så stoler jeg mest på oppgradering av bios gjøres i dos for med mitt hovedkort så hvis jeg prøver å oppgradere bios i windows så sier programmet at det er feil bios og det funker rett og slett ikke, men i dos 2 sek så ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå