Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei Jeg har kranglet litt med en venn for noen dager siden. Eller kranglet og kranglet, han er sur på meg ihvertfall... Jeg snakket med han dagen etter og da var ikke så veldig blid, jeg spurte om jeg kunne møte han og sånn men han ville ikke. Han var så irritert på meg siden dette ikke er første gang vi er i denne situasjonen og jeg har lovet og skjerpe meg, noe han mener jeg ikke klarte... Dette er liksom en av mine beste venner, så det er ikke noe snakk om at han ikke gidder å være venn med meg mer, men jeg begynner å bli lei av at han skal bli så sur og furt for små bagateller som jeg mener dette her faktisk var. Så jeg vurderer faktisk å ditche han totalt, men vil jo egentlig ikke det da han er en god venn. Det er nå flere dager siden det skjedde og jeg har ikke snakket med han siden dagen etter det skjedde. Og vanligvis er vi sammen omtrent vær dag. Jeg har heller ikke prøvd å ringe eller ta kontakt, jeg kan bare unnskylde og beklage, men det har han hørt før så bryr seg ikke så mye om det... så jeg vet liksom ikke helt, vil bare møte han prate med han å få ordnet opp, men virker ikke som han vil, han har ikke prøvd å kontakte meg ihvertfall. Jeg vet at dette er hans måte å bli sur på, at han bare dropper venner helt, men det pleier å ordne seg veldig fort, og jeg vi har vært i værre situasjoner hvor han har tilgitt meg med en gang, men nå har det tydeligvis blitt for mye... Hva skal jeg gjøre? Vente til han kontakter meg, eller ringe han eller jaaaah? Er jævli dritt å tenke på at han er sur på meg hele tiden og vil helst ordne opp i dette, men vil heller ikke mase og kanskje vente litt til han ikke er sint lenger... jeg vet ikke helt Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå vet ikke jeg hva som har skjedd, men det lureste er vel å vente litt. Ta en pause, og se hva som skjer. Hvis det ikke skjer noe på en stund, kan du snakke med han på nytt. Da har han sikkert lagt det fra seg, og tenker sikkert ikke så mye på det som skjedde. Han savner sikkert deg etter en stund, men nå er han bare mest sur og grinete på deg. Så mitt råd: Bare la dagene gå, ikke tenk så mye på det. Skjer det ingenting på la oss si til hælja, så kan du ta kontakt igjen og spør åssen han føler det. Håper det ordner seg, lykke til Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå veit vi ikke alvorsgraden av det du har gjort da, noe som er vesentlig. Tipper kameraten din har for mye stolthet (som menn flest) til å godta unnskyldningen, selv om han sikkert vil. Mitt tips: Møt han face to face og rekk ut hånda og si "sorry kompis, var dumt av meg. Friends?" Funker alltid Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Han sier jo at han ikke får treffe han, så det blir jo litt vanskelig The Game. Men hvis du skulle være så heldig, så ja, da hadde jeg fulgt rådet til Rambo Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå veit vi ikke alvorsgraden av det du har gjort da, noe som er vesentlig. Tipper kameraten din har for mye stolthet (som menn flest) til å godta unnskyldningen, selv om han sikkert vil. Mitt tips: Møt han face to face og rekk ut hånda og si "sorry kompis, var dumt av meg. Friends?" Funker alltid Det der gjorde jeg en gang, men jeg er venstrehendt, så svaret ble "det er feil hånd". Me hvis begge er høyrehendt skal det gå bra. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det jeg gjorde var at jeg var veldig masete og innpåsliten... synes ikke det er så veldig alvorlig, ihvertfall ikke med tanke på at jeg hadde en promille på godt over 2 da dette skjedde. Men han mener jeg blir sånn vær gang jeg drikker, tidligere har det vært værre ting da.. men det har jeg unnskyldt meg får tidligere og han har godtatt det. Har gått 4-5 dager nå, jeg snakket med han dagen etter og da skulle jeg egentlig møte han, han skulle ringe meg opp igjen noe som aldri skjedde.. fant ut at han stakk ut med noen andre... Har snakket med mange andre også, de sier han er irritert og sur på meg pga grunden jeg sa.. så jeg vet ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå